d4nny Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hejsan Jag behöver hjälp med lowrider uppdraget du får hos sweet har verkligen fastnat på det... Måste klara det för att spela vidare :/ //d4nny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Beskriv uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
d4nny Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror det heter Ceasar Vialpando eller nåt sånt man får en Blade bil utanför ett mod garage sen ska man dra till en järnvägsstation o tävla :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror det heter Ceasar Vialpando eller nåt sånt man får en Blade bil utanför ett mod garage sen ska man dra till en järnvägsstation o tävla :/ Se till att hoppa till med bilen när pilen är i mitten av ringen, och försök få mer än motståndaren, då vinner du skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
d4nny Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hmm vet men jag får bara som max 460 :/ o han får hela tiden 1140 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hmm vet men jag får bara som max 460 :/ o han får hela tiden 1140 Träna då inte så mkt att göra, om du inte ber nån göra det åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
d4nny Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Kan lägga upp save filen om du vill göra det ? Redigerad 14 juli, 2005 av d4nny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan lägga upp save filen om du vill göra det ? Har det tyvär på PS2, skulle kunna gjort det annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
d4nny Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tack iaf Ska sitta o träna lite på det nu hoppas jag klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är ingen Blade, det är en Savanna! Alltså Blade med 4 dörrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Kan nån lägga ut en savefil Redigerad 17 juli, 2005 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts