Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 (redigerad) jag hinner skjuta alla utan en. jag kanske klarar det snart men tar gärna imot tips. det är ett uppdrag från haitierna, tjocka tanten, dom som kör voodoo bilarna och bor i skjul-husen. Redigerad 7 januari, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Ja, vad ska man säga... skjut dom. Närå... du ska få lite tips: Lär dig typ när alla kubaner kommer. Innan den första bilen kommer så är allt lugna gatan. Alla haitianer slåss 1o1. Så skjut dom du hinner. Men sen så kommer ju en van med fyra haitianer. Positivt är att veta NÄR denna bil kommer, har du tur kan du peppra sönder den innan, har jag aldrig lyckats med dock så: Var redo med kickarsiktet och ta dom som först går av där bak. Men... kort efter denna bil så kommer det en till van med en jävla massa haitianer. Nu är det bra att ha en bazooka till hands faktiskt. ELLER något ak vapen med manuell aim. Har du bazooka, skjut dom direkt, det borde lyckas. Har du AK med manuell aim så ta sikte på den första mannen i ledet och gå bara bakåt. Mycket mer tips vette fan, skjut´em Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kustom Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Ja, vad ska man säga... skjut dom. Närå... du ska få lite tips: Lär dig typ när alla kubaner kommer. Innan den första bilen kommer så är allt lugna gatan. Alla haitianer slåss 1o1. Så skjut dom du hinner. Men sen så kommer ju en van med fyra haitianer. Positivt är att veta NÄR denna bil kommer, har du tur kan du peppra sönder den innan, har jag aldrig lyckats med dock så: Var redo med kickarsiktet och ta dom som först går av där bak. Men... kort efter denna bil så kommer det en till van med en jävla massa haitianer. Nu är det bra att ha en bazooka till hands faktiskt. ELLER något ak vapen med manuell aim. Har du bazooka, skjut dom direkt, det borde lyckas. Har du AK med manuell aim så ta sikte på den första mannen i ledet och gå bara bakåt. Mycket mer tips vette fan, skjut´em Kubaner och Haitier är från olika länder Det är haitierna man ska hjälpa i detta uppdrag eller har jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Öhm, sak samma. Skjut alla med vita tröjor och se till att du har en med en lilatröja kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Ta Adrenaline pillret under trappan till taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag klarade det på hoggerts sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts