Everest Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Klarade storyn för ett par dagar sen. Men det stod aldrig riktigt klart för mig vem som dödade CJ´s Mamma riktigt.. Vem var det? Varning för spoiler, fortsätt inte att läs om du inte vill ha något avslöjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ryder och smoke eller tenpenny tror jag kommer ej ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Skrev just i en sånhär topic,du har varnat för spoiler men...Big Smoke arrangerade för Ballas och dom gjorde Driveby med "The Green Sabre". Sedan hjälpte Smoke bara att gömma bilen, tills Groove street blev taget. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Se "The Introduction" så rensas de flesta frågorna bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Se "The Introduction" så rensas de flesta frågorna bort. Vart laddar man ner den? eller e de så man kan ladda ner nånstans? asså på ett lagligt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vart laddar man ner den? eller e de så man kan ladda ner nånstans? asså på ett lagligt sätt Man får med den om man köper det lilla soundtracket till San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Man får med den om man köper det lilla soundtracket till San Andreas. Den me alla 11 kanaler (Låtarna) + DVD? Det är väll svindyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Man får med den om man köper det lilla soundtracket till San Andreas. Inget annat LAGLIGT sätt? annars får ja väll leta i nåt äppelträd eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inget annat LAGLIGT sätt? annars får ja väll leta i nåt äppelträd eller nåt Nix, finns inte att tanka lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nix, finns inte att tanka lagligt. HUr mycket kostar ett sådand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 HUr mycket kostar ett sådand? 199 kr på gtasajtens webshop va jag såg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 199 kr på gtasajtens webshop va jag såg.. Lite mer tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Lite mer tror jag. Men fan nej det står ju inte så på gtasajten , 199kr står det me dendär 2 cd + dvd shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inte värt att betala mer än hundra kronor för att se "The Introduction". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Inte värt att betala mer än hundra kronor för att se "The Introduction". Hur vet du det? haru sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Grand Theft Auto: San Andreas Soundtrack Box kostar faktist 299:- på Webhallen och jag garanterar att det är värt pengarna. Plus att det är 8 kanaler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Grand Theft Auto: San Andreas Soundtrack Box kostar faktist 299:- på Webhallen och jag garanterar att det är värt pengarna. Plus att det är 8 kanaler.. Det är 11 i spelet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Det är 11 i spelet ^^ Ja men det är 8 stycken i Soundtrack boxen^^ CD1 - Bounce FM: CD2 - Radio Los Santos / Playback FM: CD3 - Mastersounds 98.3: CD4 - K-ROSE: CD5 - CSR 103:9: CD6 - K-JAH West: CD7 - K-DST: CD8 - Radio X: WCTR och SF-UR är inte med och RLS och Playback är i samma box^^ Redigerad 15 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Starta ett nytt game och se The introduction? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Starta ett nytt game och se The introduction? Va? The introduction är väl en separat film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts