Bjorneman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har inte spelat pc versionen så mycket. Men jag kom till uppdraget som man skulle köpa flygskolan. Och jag kom inte ihåg att den kostade 80000. Så jag stod där med bara 14000 (hade köpt massa hus och vapen). Hur fixar jag fram pengar snabbt? Eller måste jag börja om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gör vigilante eller paramedic eller firefighter uppdragen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du kan oxo döda Crackers.. Drug Dealers med andra ord, dem får man hyffsat mkt av om man röjjer ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Spela på hästar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Spela på hästar. Och få chans att förlora? no thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Och få chans att förlora? no thanks Är man smart så sparar man innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har fått ihop 80000 nu. Körde taxi, viligante och paramedic uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts