Conny_S Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det roligaste jag spelat är Black and White (svenskt tal). Höll på att skratta ihjäl mig när seglarmännen sjunger: Vi skall ut och segla blablablablablabla hjälp oss med lite säd och bröd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Super Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Roliga spel är ju samtliga gamla äventyrsspel från sent 80-tidigt 90-tal. Monkey Island, Leisure Suit Larry-liren osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kelloggs Frosties: Football Frenzy (fick i flingpaket). Haha aldrig haft så kul med ett spel även ifall det är det sämsta jag någonsin har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 LOL ett annat är också Tony Hawk Pro Skater 4 till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har ganska många spel som jag tycker är roliga. Jag gör en lista på alla där det roligaste är först. 1. WoW 2. Morrowind 3. Wolfenstein - Enemy Territory 4. Gunz 5. Runescape rätt kul 6. Warcraft 3 7. GTA sa Typ min lista kommer inte på flera spel just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) 1. Battlefield 1942 +DESERT COMBAT - EXTENDED D.C. mod 2. Operation Flashpoint +MODS 3. GTA SAN ANDREAS Redigerad 20 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Mafia, THUG 1, och såklart san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Måste nästan vara Steet wars jevlar vilka minnen man har från det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Mafia, THUG 1, och såklart san andreas THUG 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Roliga spel (som jag skrattat åt) har varit Ratchet&Clank spelen och även Jak & Daxter spelen. Dock är såklart GTA spelen också förbaskat roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts