ZcruweN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vilket är det Absolutaste roligaste spel ni nånsin har spelat?? Om det är ett spel som nästan ingen känner igen kan ni också förklara storyn lite grann i det med Det rolligaste jag spelat måste vara, World of Warcraft, sitter klistrad flera timmar framför det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 The Suffering är ett av mina favorit spel! Sjukt coolt! Du är en sinnessjuk man som har dränkt din brud i badkaret och slängt ut sin son genom fönstret, Eller...!? Spelet börjar med att du är i en cell, i ett mörkt, sunkigt läskigt bad ass fängelse. Plötsligt ser du dina cellkamrater mittemot mördas en efter en, av nånting... Du måste ta dig ut ur cellen och så snabbt som möjligt ta dig ifrån Ö:n. (levande) Ett spännande spel jag lätt kan rekomendera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Operation Flashpoint Resistance +MODS. Såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 The Suffering är ett av mina favorit spel! Sjukt coolt! Du är en sinnessjuk man som har dränkt din brud i badkaret och slängt ut sin son genom fönstret, Eller...!? Spelet börjar med att du är i en cell, i ett mörkt, sunkigt läskigt bad ass fängelse. Plötsligt ser du dina cellkamrater mittemot mördas en efter en, av nånting... Du måste ta dig ut ur cellen och så snabbt som möjligt ta dig ifrån Ö:n. (levande) Ett spännande spel jag lätt kan rekomendera! Till vilken plattform är det?? jag sitter nog mäst klistrad framför CSS. när jag hade precis köpt det satt jag 13 tim. i sträck och spelade en dag (undantag av toabesök, hämta dricka och ta någonting att äta). men varken half life eller CSS är nog inte det bästa spelet jag har spelat. det bästa spelet är Zelda eller på den gamla goda tiden då man spelade konkey kong, super mario bros och mortal kombat till snes för er som inte vet vad mortal kombat är för spel så kan jag förklara lite: mortal kombat är väl som tekken serien, man får välja en snubbe som man vill ha att slåss med. sen duellerar man alla andra motståndare (som fanns med i urvalet i början) och så ska man vinna över dom genom att spöa skiten ur dom. mortal kombat är väl lite ber brutalt än tekken-serien. i mortal kombat kan man ju slå av huvudet på sin motståndare bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Super mario på nes de roligast jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan tyvärr inte säga, det finns så många att välja på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Battlefield spelen Så roligt med fordon! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Typ alla Zelda spelen .. och Super Mario till SNES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Rosa Pantern - spelen Typ, "Rosa pantern - resa på egen risk", eller "Hokus Pokus Panter" Världens, kanske roligaste spel (inte bästa, men roligaste ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det roligaste spelat jag har spelat(man måste nästan ha skrattat åt spelet för det ska va roligt right?) måste nog vara Black and White. Enligt mig så är spelet skittråkigt och konstigt men jag hade riktigt kul när jag spelade mänsklig bowling med mina bybor. Det är det roligaste jag gjort i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Black and white... Dock har jag mest minnen från tekken 3... Den lilla draken som fes eld! Så jvla cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hmm, roligaste...inte bästa...? Jag har det!!!! Postal 2 är det "roligaste" spelet jag spelat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Roligaste är lätt Postal 2, fan va man har skrattat åt det spelet. Ifall du menade bästa spelet så tycker jag bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Black and White är nog det BÄSTA spelet jag spelat... roligaste är nog Postal 2 p g a att det är så jävla sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Roligt, hmmm, FlatOut, när man prejar, in motståndarna i murar och sen flyger förarna om en Men Road Rash , LOL, det är så jäkla rule att sparka motståndarna i 170 MPH, eller att köra upp jämsides med snutbågarna, ta deras batong och slå ner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan inte rikigt säga allra roligaste, har garvat åt rätt många spel...men senaste spelet jag garvade rätt mycket åt var Star Wars: Republic Commando...jävligt sköna repliker från killarna i squaden ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Beror på vad du menar med roligt? roligt alltså komiska spelet jag spelat är no one lives forever-serien får aldrig nog av humorn i dom spelen helt underbar! bästa spelet jag spelat är Gta-serien och Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det roligaste spelet jag spelar är nog Carmagedon när man kör över alla människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Roligaste.. Vetefan. Det bästa jag spelat är iallafall Zelda: Ocarina of time. Lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tycker nog Gta Sa är det roligaste jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts