Jump to content

Absolut roligaste spel

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

The Suffering är ett av mina favorit spel! Sjukt coolt!

Du är en sinnessjuk man som har dränkt din brud i badkaret och slängt ut sin son genom fönstret, Eller...!?

Spelet börjar med att du är i en cell, i ett mörkt, sunkigt läskigt bad ass fängelse.

Plötsligt ser du dina cellkamrater mittemot mördas en efter en, av nånting...

Du måste ta dig ut ur cellen och så snabbt som möjligt ta dig ifrån Ö:n. (levande)

Ett spännande spel jag lätt kan rekomendera!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Suffering är ett av mina favorit spel! Sjukt coolt!

Du är en sinnessjuk man som har dränkt din brud i badkaret och slängt ut sin son genom fönstret, Eller...!?

Spelet börjar med att du är i en cell, i ett mörkt, sunkigt läskigt bad ass fängelse.

Plötsligt ser du dina cellkamrater mittemot mördas en efter en, av nånting...

Du måste ta dig ut ur cellen och så snabbt som möjligt ta dig ifrån Ö:n. (levande)

Ett spännande spel jag lätt kan rekomendera!

Till vilken plattform är det??

jag sitter nog mäst klistrad framför CSS. när jag hade precis köpt det satt jag 13 tim. i sträck och spelade en dag (undantag av toabesök, hämta dricka och ta någonting att äta). men varken half life eller CSS är nog inte det bästa spelet jag har spelat. det bästa spelet är Zelda eller på den gamla goda tiden då man spelade konkey kong, super mario bros och mortal kombat till snes :rolleyes::lol:

för er som inte vet vad mortal kombat är för spel så kan jag förklara lite:

mortal kombat är väl som tekken serien, man får välja en snubbe som man vill ha att slåss med. sen duellerar man alla andra motståndare (som fanns med i urvalet i början) och så ska man vinna över dom genom att spöa skiten ur dom. mortal kombat är väl lite ber brutalt än tekken-serien. i mortal kombat kan man ju slå av huvudet på sin motståndare bla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste spelat jag har spelat(man måste nästan ha skrattat åt spelet för det ska va roligt right?) måste nog vara Black and White. :D

Enligt mig så är spelet skittråkigt och konstigt men jag hade riktigt kul när jag spelade mänsklig bowling med mina bybor. Det är det roligaste jag gjort i ett spel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor