Swift Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) VuTTe^:Känns som sa men....[kanske därför jag har har spelat det senasts Edit:egentligen gillar jag alla gta lika mkt men kunde int Hålla mig För S.A Dubbel_Äddit:Sry för att jag int satte upp så ni kunde vota alla Redigerad 14 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vilken hatt (Trähatt)? Vote: VC. Redigerad 14 juli, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 San Andreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 San andreas eller vice city Vote:san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vice City! Utan tvekan.. San Andreas story är ju riktigt jävla löjlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vice City! Utan tvekan.. San Andreas story är ju riktigt jävla löjlig.. Röstade på gta sa... men varför är den storyn löjlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Grand Theft Auto III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vote: vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kommer inte ihåg storyn från GTA och GTA2 och jag har inte spelat London. Aja, GTA3, VC och SA hade bra stories allihopa men 3:an var nog bäst enligt mig. Vote: GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Vote: Gta Vice City san andreas kommer tätt efter jag tycker nog att båda storyarna (story i plural ) är lika bra och välskrivna men VC's story känns lite "roligare"...på nåt sätt @ arman Vote: Grand Theft Auto III varför? det är ju nästan ingen story, åtminstone inte för huvudpersonen eller det är ju en story, men den är ju inte alls lika invecklad som i VC och SA typ, alla gäng skjuter på varrandra och langar knark i VC får man ju följa tommy vercetti när han bygger upp sitt imperium och i SA är jui storyn ganska personlig Redigerad 16 juli, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vice city tkr ja eftersom jag inte spelat SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vote: Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Röstade på gta sa... men varför är den storyn löjlig? Ärligt.. han kommer tillbaka för att han vill hämas din mamma och bli ledare över San Andreas.. Löjligt.. Vice City däremot mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote : GTA:VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: GTA VC Kommer inte ihåg den så bra. men vad jag minns så är den bäst. Wörd på att SA storyn är löjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 GTA 3 tycke jag inte hade någon story GTA VC och GTA:SA har lika bra story så men röst lanade på GTA:SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vote: Vice City Har den mesta genomtänka och bästa storyn enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jämt mellan Vc och SA, så null vote för mig. Fattar inte hur man kan tycka trean,den suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts