Jump to content

Har ett problem

Share

Recommended Posts

Hajj

Har ett litet problem med spelet och undrar om någon kan hjälpa mig ?

Problemet är det att människorna på spelet är "genomskinnliga"..man ser bara delar av dem oftast..grafiken är utöver det mkt bra..

Har en platt skärm, kan det vara det som är problemet ? (hade samma problem med Max Payne på en annan dator med platt skärm)

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hajj

Har ett litet problem med spelet och undrar om någon kan hjälpa mig ?

Problemet är det att människorna på spelet är "genomskinnliga"..man ser bara delar av dem oftast..grafiken är utöver det mkt bra..

Har en platt skärm, kan det vara det som är problemet ? (hade samma problem med Max Payne på en annan dator med platt skärm)

Tack på förhand

Det är nog antagligen nåt strul med ditt grafik-kort skulle jah tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ny, men även du ska lära dig att göra beskrivande topictitlar.

Ändrade denna åt dig.

;P Och du ändrade visst inte mina innlägg i början, orättvist -_-

Om man har platt skär så brukar det synas bäst om man sitter nära )det är inte bra, min kusin har en sådan skärm)

sitt och kolla i mitten av skärmen så kanske det går bättre, annars så är det nog de som de andra skriver som hjälper bäst :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-_- Och du ändrade visst inte mina innlägg i början, orättvist :)

Om man har platt skär så brukar det synas bäst om man sitter nära )det är inte bra, min kusin har en sådan skärm)

sitt och kolla i mitten av skärmen så kanske det går bättre, annars så är det nog de som de andra skriver som hjälper bäst :P

Det är nog inte skärmen som är problemet, har själv en platt skräm och det funkar bra. Och anledning till att dina topics blev stängda är nog för att du skriver som en kratta och skrev dåliga titlar och han skriver väldigt bra fast han hade skrivit en usel topictitel..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor