wmatte Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hajj Har ett litet problem med spelet och undrar om någon kan hjälpa mig ? Problemet är det att människorna på spelet är "genomskinnliga"..man ser bara delar av dem oftast..grafiken är utöver det mkt bra.. Har en platt skärm, kan det vara det som är problemet ? (hade samma problem med Max Payne på en annan dator med platt skärm) Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Testa att uppdatera drivrutinerna till grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du är ny, men även du ska lära dig att göra beskrivande topictitlar. Ändrade denna åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hajj Har ett litet problem med spelet och undrar om någon kan hjälpa mig ? Problemet är det att människorna på spelet är "genomskinnliga"..man ser bara delar av dem oftast..grafiken är utöver det mkt bra.. Har en platt skärm, kan det vara det som är problemet ? (hade samma problem med Max Payne på en annan dator med platt skärm) Tack på förhand Det är nog antagligen nåt strul med ditt grafik-kort skulle jah tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har för mig att flera har haft det problemet till san andreas, Sök runder lite på andra forum om du inte redan har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wmatte Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ingen aning om hur jag uppdaterar drivrutinerna till grafikkortet...! Någon som kan berätta ? Har sökt och har bara hittat en person med samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vad har du för grafikkort? EDIT: För då går du in på deras hemsida och letar. Alltså om du har ett nVidia så går du in på http://www.nvidia.com/page/home och letar. Redigerad 14 juli, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wmatte Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 RADEON 9200 SE Minnesstorlek 128 MB Kan man uppdatera det ?? Eller beror det på nått annat (som jag kan fixa) tacksam för svar! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 RADEON 9200 SE Minnesstorlek 128 MB Kan man uppdatera det ?? Eller beror det på nått annat (som jag kan fixa) tacksam för svar! :'( Har samma problem med 9600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ni kan nog hitta drivrutiner på http://www.ati.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wmatte Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Någon som kan hjälpa mig med vad jag ska ladda ner från www.ati.com ?? RADEON 9200 SE Minnesstorlek 128 MB Hajj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wmatte Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Någon ? MÅSTE FIXA DET ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wmatte Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&g...t&dwn_cat_id=14 FUnkar det tro ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du är ny, men även du ska lära dig att göra beskrivande topictitlar. Ändrade denna åt dig. Och du ändrade visst inte mina innlägg i början, orättvist Om man har platt skär så brukar det synas bäst om man sitter nära )det är inte bra, min kusin har en sådan skärm) sitt och kolla i mitten av skärmen så kanske det går bättre, annars så är det nog de som de andra skriver som hjälper bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Samma för mig fast jag har uptaterat mitt grafikort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Och du ändrade visst inte mina innlägg i början, orättvist Om man har platt skär så brukar det synas bäst om man sitter nära )det är inte bra, min kusin har en sådan skärm) sitt och kolla i mitten av skärmen så kanske det går bättre, annars så är det nog de som de andra skriver som hjälper bäst Det är nog inte skärmen som är problemet, har själv en platt skräm och det funkar bra. Och anledning till att dina topics blev stängda är nog för att du skriver som en kratta och skrev dåliga titlar och han skriver väldigt bra fast han hade skrivit en usel topictitel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wmatte Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vadå vad snackar du om ? har mina inlägg blivit stängda eller vad ? :S Skriver jag dåligt ? fattar INTE vad du snackar om alltså . . . /M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vadå vad snackar du om ? har mina inlägg blivit stängda eller vad ? :S Skriver jag dåligt ? fattar INTE vad du snackar om alltså . . . /M Nej jag pratade med Mateu, du skriver typ hyffsat och han skriver som en kratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Och du ändrade visst inte mina innlägg i början, orättvist Var ingen idé att ändra dina inlägg, du sket i det mesta så det var lika bra att låsa. Därför du fick en varning också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wmatte Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Okej. Ingen som hittat en lösning till mitt problem ? Har uppdaterar grafikkortet, rensat på datorn, testat alla inställningar.. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts