DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Autologin funkar på gtasajten.com men inte på forumet? varför? Det funkar inte heller på andra IPB forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kolla dina cookie-alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Jag har satt så att cookies är tillåtna från domänen gtasajten.com men det funkar ändå inte! Kan det vara webläsaren? Jag använder IE Redigerad 13 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Use Firefox FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Använder FF nu, funkar ändå inte.. har även här tillåtit gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kolla så att inte brandväggen blockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur gör jag? Ingen värsting på brandväggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Use Firefox FFS! Knip igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Funkar för mig med IE iaf. Hmpf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Funkar nu, men jag kan inte gå in på www.gtasjten.com/forum, då är det ingen autologin... men det är det på www.gtasajten.com/forum/index.php?act=idx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det kan ochså vara att du inte loggar ut... utan att du bara stänger rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts