p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 WTF? hur kan ddu då spela gta?? skuter du o e helt förtvivlad när du gör det eller?? HAHAHAHA Det där är nog det roligaste jag hört på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Man kan väl lira dataspel som innehåller vapen, utan att tycka att vapen är coola? DatOR spel annars blir det informations spel btw non som har lust o slänga upp en bild på en mac-11 swd magacin lite snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 http://pictures.auctionarms.com/8278205528/4d4bdf568f255d32ed54c9f180cf44b6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 http://pictures.auctionarms.com/8278205528/4d4bdf568f255d32ed54c9f180cf44b6.jpg Yhx hittade den sj presis men den bilden suger, jag behöver en bra bild som textur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 DatOR spel annars blir det informations spel btw non som har lust o slänga upp en bild på en mac-11 swd magacin lite snabbt? Roligt att du klagar när du själv skriver som en 11-åring. Keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 DatOR spel annars blir det informations spel btw non som har lust o slänga upp en bild på en mac-11 swd magacin lite snabbt? Hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Roligt att du klagar när du själv skriver som en 11-åring. Keep it up. Jag vet att jag stavar dåligt men dator är ett ord data är ett helt annat ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag vet att jag stavar dåligt men dator är ett ord data är ett helt annat ord Vissa ord som du skriver finns inte ens. Som sagt, keep it up. FREE SPEECH! FREE SPEECH! FOR THE DUMB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vissa ord som du skriver finns inte ens. Som sagt, keep it up. FREE SPEECH! FREE SPEECH! FOR THE DUMB! Kan hända att jag råkar skriva fel ord vid fel till fälle och med fel bokstäver i ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kan hända att jag råkar skriva fel ord vid fel till fälle och med fel bokstäver i ibland Det gör vi alla ibland, lilla bubben. Kudos till den som slänger upp en bild på valfri modell av pistolen Colt 1911. Google strejkar för mig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 http://www.classicfirearms.co.uk/Colt44-40_files/32%2020%20sa%20army%202.jpg jädra nymodigheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 DatOR spel annars blir det informations spel btw non som har lust o slänga upp en bild på en mac-11 swd magacin lite snabbt? Skrattade faktist åt det där! Du är sämst på att stava, men ändå så kommer du och märker ord. Gå om dina svenska lektioner, skriv saktare och läs igenom dina inlägg. Sen kan du måska ord hur mycket du vill. Until then; STFU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) WTF? hur kan ddu då spela gta?? skuter du o e helt förtvivlad när du gör det eller?? Haha! Lär dig se skillnad på spel och verklighet. Fre4k! Redigerad 15 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Varför vara så otroligt intresserad av något vars främsta användningsområde är att döda människor? Det är sjukt. Och att lägga ner 3000 spänn på två ärtpistoler är ju rent sorgligt. "Kolla! Jag kan skjuta på den tomburken där så att det låter plink! Jag är cool!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Varför vara så otroligt intresserad av något vars främsta användningsområde är att döda människor? Det är sjukt. Och att lägga ner 3000 spänn på två ärtpistoler är ju rent sorgligt. "Kolla! Jag kan skjuta på den tomburken där så att det låter plink! Jag är cool!" Spelar du inte skjutspel? Eller spel som GTA SA? Det är inte så mycket bättre Håller med till viss del av det du säger dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 COOLAh!! Så här blev min mac11 swd iaf http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1121459194.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Så här blev min mac11 swd iaf *Bild* Jävligt snyggt, som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Är det en FA-MAS? Dålig på sånna vapen Det här är en Fa-Mas, (Min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts