GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du vet, pistoler. Såna som låter pang pang istället för automatgevär som låter ratatatatatata. Jo jag vet vad pistol e men vad är en "vanlig" pistol? alldrig fattat när folk berättar o säger vanlig pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jo men det här är inte knall pulver pistoler Jag är fullt medveten om det men,jag tycker inte att prylarna är mycket coolare för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag är fullt medveten om det men,jag tycker inte att prylarna är mycket coolare för det! Nehe? men du behöver du heller inte posta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nehe? men du behöver du heller inte posta Okej,jag ska lägga ner med det. "Posta alla coola vapen du hittar här!! Ni som inte tycker att vapen är skitcoola och ni som springer omkring med knall pulver pistoler,POSTA INGET!!!!!!" Rättade till hur det borde stå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Om du ska ha bilder på cola (ja vet) så kan du ju alltid söka på google =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Om du ska ha bilder på cola (ja vet) så kan du ju alltid söka på google =/ Jo men jag vet ju inte alla namnen på alla vapen det e därför ni can posta vapen ni tycker e coola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Diggar OICW : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Diggar OICW : Är det en FA-MAS? Dålig på sånna vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Är det en FA-MAS? Dålig på sånna vapen http://www.airsoftscotland.com/acatalog/famas.jpg Rätt så lustigt att så fort man söker på ett vapen som finns i cs så kommer de upp en bild in-game på det vapnet^_^ Redigerad 14 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Är det en FA-MAS? Dålig på sånna vapen Nej det är en OICW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nej det är en OICW Jasså. Okej. Har för mig man kan ha ett sånt i James Bond: Nightfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Diggar OICW : Ser ut som något från Halo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jasså. Okej. Har för mig man kan ha ett sånt i James Bond: Nightfire Jo jag har minen för det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jo jag vet vad pistol e men vad är en "vanlig" pistol? alldrig fattat när folk berättar o säger vanlig pistol Ok, glöm att jag sa vanlig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vapen är inte coolt. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är ju det du tycker. Låt folk ha sina fåniga fetisher om de vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Medieval weapons is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är ju det du tycker. Låt folk ha sina fåniga fetisher om de vill det. Sure sure, just making a statement, du quoten i signen, jag skrev fel på hoppade ser jag, editera please? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vapen är inte coolt. Punkt. WTF? hur kan ddu då spela gta?? skuter du o e helt förtvivlad när du gör det eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Man kan väl lira dataspel som innehåller vapen, utan att tycka att vapen är coola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts