GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Säg mig varför det skulle vara skit? För det är 100% plast o pajjar för ingenting, testa o kasta den i marken Redigerad 14 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Säg mig varför det skulle vara skit? För att hobbex och teknikmagasinet har lägst kvalitet på sina airsofts. Fråga nån på hobbex om dom vet vad skillnaden på spring och aeg är. Kolla på roligt.nu eller på combatzone, men för guds skull, undvik hobbex och Teknikmagasinet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 testa o kasta den i marken Finns mycket som går i sönder om man kastar det i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Finns mycket som går i sönder om man kastar det i marken. Men kasta en från hobbex och en från CZ och kolla skillnaden! Personligen tycker jag att p90 är en av de ballaste vapnen... (vinnecool goes retro) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Finns mycket som går i sönder om man kastar det i marken. Min mp5a2 från combatzone hadde in6te gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men kasta en från hobbex och en från CZ och kolla skillnaden! Kolla upp priset på båda och kolla skillnaden! Som vanligt får man vad man betalar för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Min mp5a2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Min mp5a2 Fin.... frillan alltså.. inte vapnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Kolla upp priset på båda och kolla skillnaden! Som vanligt får man vad man betalar för. Jag betal hällre hel metall och full auto med utgångs hastighet 105/m secän något über lätt som man måste ladda efter varje skott och om man råkar ramla har man 1000 små plast delar @Brodd: thx, har rakat av den nu Redigerad 14 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag betal hällre hel metall och full auto med utgångs hastighet 105/m secän något über lätt som man måste ladda efter varje skott och om man råkar ramla har man 1000 små plast delar @Brodd: thx, har rakat av den nu Jag har inte nämnt något om vad du helst betalar för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag betal hällre hel metall och full auto med utgångs hastighet 105/m secän något über lätt som man måste ladda efter varje skott och om man råkar ramla har man 1000 små plast delar @Brodd: thx, har rakat av den nu Hur många airguns har du? Btw Najs frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur många airguns har du? Btw Najs frisyr. 1 mac-11 med 3 magg, 2 desert eagles med 4 magg och en mp5a2 med 2 magg och en mp5sd front sats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kärn Vapen!! MEsar med pistol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .knappast, BarrettM82 . Cal 50 Jag kan faktiskt oxå! Det är en AG90.. Vet bara att svenska militären har såna. Kanske inte är så mkt till bevis men sök på AG90 på google/bilder så får du se den bilden han la upp Barrett M82 Cal50 Och Ag90 Det är inte så mkt skilnad på dom men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kärn Vapen!! MEsar med pistol! Jga vill ha skutvapen inte raketer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tycker att vanliga pistoler är så jädrans mycket gyrmmare än olika automatgevär och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tycker att vanliga pistoler är så jädrans mycket gyrmmare än olika automatgevär och liknande Vad är vanliga pistoler? btw diggar denna custom bygda m-11 swd'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sånt där tyckte jag var ballt när jag var runt 6-7 år! Då var det grejer att springa runt i skogen med knall pulver pistoler och skuta på varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sånt där tyckte jag var ballt när jag var runt 6-7 år! Då var det grejer att springa runt i skogen med knall pulver pistoler och skuta på varandra! Jo men det här är inte knall pulver pistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är vanliga pistoler? btw diggar denna custom bygda m-11 swd'n Du vet, pistoler. Såna som låter pang pang istället för automatgevär som låter ratatatatatata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts