Blaucrozz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men seriöst, hur många säger t ex "Jag ska köpa en Desert eagle 50.AE" istället för "Jag ska köpa en Desert eagle"? Men... det finns ju inte bara en Desert Eagle.. 50.AE är en. finns mindre också.. dom heter inte 50 utan nått annat som jag inte kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men... det finns ju inte bara en Desert Eagle.. 50.AE är en. finns mindre också.. dom heter inte 50 utan nått annat som jag inte kommer ihåg .44 eller .45 minns inte vilken, båda kanske finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Detta är dem ultimata vapnet (jag googlade på the ultimate weapon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .44 eller .45 minns inte vilken, båda kanske finns Det e .44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En sån här är rätt grym: Ag90 En sån håller jag på med till GTA vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här e mina Desert eagles "Mamma, kan du ta en bild på mig när jag håller upp mina pickadoller, så ja kan visa dom andra på gtasajten och msn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Grimman... en fråga bara. Hur mycket pengar har du allt som allt slösat bort på dina Soft Air Guns? Äditt: Fortsätt så och Teknikmagasinet kommer att bli miljonärer via dig. Redigerad 14 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 40000 lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Denna suftairgunen från hobbex skulle jag vela ha =) Pris: 2300kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vapen är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vapen är coolt. Jag vet det är skitcoolt!!!!! Istället för att slåss med mina nävar som en riktig man så använder jag vapen istället! Nej, skoja bara... Men det fina med vapen är typ designen och kraften, det kan vara kul att skjuta prick men inte att döda någon med dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här kommer en bild på mitt lilla fula vapen. http://img349.imageshack.us/img349/8826/bild0070ya.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Denna suftairgunen från hobbex skulle jag vela ha =) Pris: 2300kr Hobbex. Skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ag90 En sån håller jag på med till GTA vc .knappast, BarrettM82 . Cal 50 Jag kan faktiskt oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tacka vet jag MP7an, finns i Half-life 2 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Denna suftairgunen från hobbex skulle jag vela ha =) Pris: 2300kr Köp en aeg istället... Dyrare, skjuter bättre, och håller jäkligt mycket bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 :F Faktiskt så behöver de inte heta Desert Eagle 50AE eller vad tusan det nu var, det skall finnas en till, svagare version av dem. :F Så det så! Jo jag vet men dom i cs är 50 ae. send finns det dom med 8 och 9 kulor i magget som heter 44 eller nonting.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Detta är dem ultimata vapnet (jag googlade på the ultimate weapon) Topicen heter skut vapen inte djur du sätter på på kvällarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här e mina Desert eagles Softar eller? inte riktiga va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hobbex. Skit. Säg mig varför det skulle vara skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts