m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror du de orkar skriva desert eagle? De skriver ju Deagel Ehhh??? Jag skrev att de döper vapnen till typ nighthawk och bullup o.s.v... Sen går alla runt och tror att de heter så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror du de orkar skriva desert eagle? De skriver ju Deagel Eller dgl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ehhh??? Jag skrev att de döper vapnen till typ nighthawk och bullup o.s.v... Sen går alla runt och tror att de heter så... Men den heter ju Night Hawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Alla! STFU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men den heter ju Night Hawk. På riktigt eller? Skulle inte tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men den heter ju Night Hawk. Inte på riktigt, den heter Desert Eagle på riktigt :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inte på riktigt, den heter Desert Eagle på riktigt :I Nej den heter Desert eagle 50.AE nu så kan alla STFU'sasej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nej den heter Desert eagle 50.AE Men "WaeW" orka vara sån tönt som dig, 50.AE behöver inte vara med i namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men "WaeW" orka vara sån tönt som dig, 50.AE behöver inte vara med i namnet Jo om man vill vara helt korekt, men jag säger desert eagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jo om man vill vara helt korekt, men jag säger desert eagle Haha, ja just det. varför "rättade" du mig då om du oxo säger desert eagle? Redigerad 14 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Haha, ja just det. varför "rättade" du mig då om du oxo säger desert eagle? För att ni sa fel båda två den heter ju desert eagle 50 ae Redigerad 14 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) För att ni sa fel båda två den heter ju desert eagle 50 ae Men seriöst, hur många säger t ex "Jag ska köpa en Desert eagle 50.AE" istället för "Jag ska köpa en Desert eagle"? edit: Ska lira cs nu.. deagle only med mina polare Redigerad 14 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men seriöst, hur många säger t ex "Jag ska köpa en Desert eagle 50.AE" istället för "Jag ska köpa en Desert eagle"? edit: Ska lira cs nu.. deagle only med mina polare När jag bestälde min desert eagles så skrev jag desert eagle 50 ae för att vara korekt så att det inte blir några mistag. edit: Ska lira cs nu.. deagle only med mina polare mm jaha? veeem bryr sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 När jag bestälde min desert eagles så skrev jag desert eagle 50 ae för att vara korekt så att det inte blir några mistag. Ja, det e klart man måste skriva det korekta namnet när man beställer en, men jag menade om man snackar med sina polare. mm jaha? veeem bryr sej? Tyckte det bara var lite komiskt när vi snackade om desert eagles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här e mina Desert eagles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här e mina Desert eagles Fina Hur mkt kostade dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fina Hur mkt kostade dom? 3000 med 2 extra magg med och 2 gas tuber... fick dom så billigt för jag skulle igentligen ha p90 men den var skut så fick dom här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Okajj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) . varför säger man awP då? borde man inte säga awM? Det har och göra med att det är "polis" versionen i cs. Alltså Artic Warfare Police. Därför säger man awp. Edit: Jävligt fina DE's du har där grim Redigerad 14 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 :F Faktiskt så behöver de inte heta Desert Eagle 50AE eller vad tusan det nu var, det skall finnas en till, svagare version av dem. :F Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts