leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Sån har jag under sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 En sån här är rätt grym: Oh yeah! barret bl bla nonting.. ska göra en sån senare till SA jag har denna topic så jag kan få lite ide'er på vad jag kan göra till sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej nu hittade jag det Ai Artic Warfare Magnum . varför säger man awP då? borde man inte säga awM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 . varför säger man awP då? borde man inte säga awM? För alla coola som spelar cs lärt sig säga AWP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 . varför säger man awP då? borde man inte säga awM? Det är nog som leftis säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jaja.. Tycker denna är rätt kul. Bra att den är kamouflerad så att den inte upptäcks ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Bra att den är kamouflerad så att den inte upptäcks ( ) Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 För alla coola som spelar cs lärt sig säga AWP Nog sant... stör mig på det med som tillexempel folk säger jag hadde "colten" WTF!? colten det är en m4a1. så svarar dom men det e lättare o säga coltÄÄHN. men WTF! varför säger dom då inte imi till desert eageln då?? (imi företaget bakom desert eagle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nog sant... stör mig på det med som tillexempel folk säger jag hadde "colten" WTF!? colten det är en m4a1. så svarar dom men det e lättare o säga coltÄÄHN. men WTF! varför säger dom då inte imi till desert eageln då?? (imi företaget bakom desert eagle) De kanske inte vet att det heter det De säger ju Deagal eller Deagel istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Deagle ja, de e såååååå fuuuult. Bra att den är kamouflerad så att den inte upptäcks Hittar dom en buske att gömma den i, ska dom få en peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Grimman? Hur många dylika vapentrådar har du startat hittills? Undrar via ren nyfikenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Grimman? Hur många dylika vapentrådar har du startat hittills? Undrar via ren nyfikenhet. En? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En? Okay... ... då måste jag ha drömt en rejäl mardröm häromdan. Iallafall, jag gick in på GTAsajten jättemånga gånger och så nya trådar hela tiden som var skapade av just "GRIM(back" och varenda en hade "vapen" i rubriken. Men aja, det var bara en dröm som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Okay... ... då måste jag ha drömt en rejäl mardröm häromdan. Iallafall, jag gick in på GTAsajten jättemånga gånger och så nya trådar hela tiden som var skapade av just "GRIM(back" och varenda en hade "vapen" i rubriken. Men aja, det var bara en dröm som tur var. Jag känner ett vagt sammanträffade tränga sig fram bakifrån hjärnan, kan också drömt dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag känner ett vagt sammanträffade tränga sig fram bakifrån hjärnan, kan också drömt dock Haha, w0rd. Det måste vara något Örebro-mysterium. Du är vell från Örebro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men ärligt... de finns en sån här tråd redan... varfö skapa en tll då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 AWP är väll en M90??? Ganska lika va? Fast den svenska kanske kallas för m90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 AWP är väll en M90??? Ganska lika va? Fast den svenska kanske kallas för m90 Haha grattis! redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hah i CS hittar de bara på namn till vapnen och sen går alla runt och kallar desert eagle för nighthawk o.s.v. Som awp t.ex... Redigerad 14 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hah i CS hittar de bara på namn till vapnen och sen går alla runt och kallar desert eagle för nighthawk o.s.v. Som awp t.ex... Tror du de orkar skriva desert eagle? De skriver ju Deagel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts