p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad hjälper det dig? Bortsett från att få tråden låst snabbare? Precis Jaja.. Tycker denna är rätt kul. Det är en ljuddämpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är en ljuddämpare Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej nu ska vi inte förpesta skut vapen topicen, och var inte dum för att han sär skriver. edit:oj, dom där strecken kom fel, my bad Ontopic Det är en vatten spruta som sprutar vatten och inte skuter som skut vapen gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jaha? Vadå jaha? Får jag inte kommentera bilderna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Grim: Har du aldrig använt vattenpistol? Dom skjuter vatten. P-c-2: [iRONI]Nej, fan heller, inget jävla lunarkollage.[/iRONI] Redigerad 13 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Grim: Har du aldrig använt vattenpistol? Dom skjuter vatten. P-c-2: [iRONI]Nej, fan heller, inget jävla lunarkollage.[/iRONI] Nej dom sprutar med en pump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Fanns ju en sån här tråd nyss? finaste vapnen e ett vanligt luftgevärr så kåt på vapen, dom e snygga EDIT: 16 år... o du kan inte stava bra svenska? Redigerad 13 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Den här gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vadå jaha? Får jag inte kommentera bilderna eller? Visst får du göra det. Men ditt inlägg fick det att låta som om jag inte visste om att det var en ljuddämpare Det lät som om bilden inte alls platsade i den här tråden. Nej dom sprutar med en pump Vattenpistolen sprutar säkert med hjälp av en pump. Men pistolen skjuter ut vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Nej dom sprutar med en pump Ja, den skjuter ut vatten med hjälp av en pump. Du har inte hört att det finns fler sätt att skjuta på, exempel "Arne, kom och hjälp mig att skjuta iväg den här bilen" Då tror jag fan inte man behöver nån krutladdning eller något liknande sprängmedel. Redigerad 13 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Visst får du göra det. Men ditt inlägg fick det att låta som om jag inte visste om att det var en ljuddämpare Det lät som om bilden inte alls platsade i den här tråden. Men vadå... är det vekligen en ljuddämpare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men vadå... är det vekligen en ljuddämpare? Ah, fråga inte mig Jag sökte bara på "vapen" när jag skulle leta fram bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Den här gillar jag Jä! det är en awp, står för war face nonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det trodde jag inte heller på :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jä! det är en awp, står för war face nonting Tror det är typ ai afartic... äh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Fanns ju en sån här tråd nyss? finaste vapnen e ett vanligt luftgevärr så kåt på vapen, dom e snygga EDIT: 16 år... o du kan inte stava bra svenska? Nej om du måste veta så är jag ord blind och skolkade 6-8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hm ok Grim. Då var inläggen i denna topic om dig fel av mig, sorry. Visste inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jä! det är en awp, står för war face nonting Nej nu hittade jag det Ai Artic Warfare Magnum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej nu hittade jag det Ai Artic Warfare Magnum Ajust det så var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 En sån här är rätt grym: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts