Mathias Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag får rapportera hur mycket jag vill, bara jag rapporterar mot saker som strider mot lagen. Vad e det som strider mot lagen? att göra en stunt film eller att göra så att många kan se den? btw grymm film tycker dock att du ska lära dig stunta bättre innan nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag får rapportera hur mycket jag vill, bara jag rapporterar mot saker som strider mot lagen. .på vilket sätt strider Grand Stunt Auto mot lagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 LoL på Lindström. Kul att tpb funkade så mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag får rapportera hur mycket jag vill, bara jag rapporterar mot saker som strider mot lagen. LOL är stuntfilmen ett upphovsrättsskyddat material eller? Redigerad 15 juli, 2005 av Paradis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur får du så bra kvalite på filmen?? Du borde göra en guide eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur får du så bra kvalite på filmen?? Du borde göra en guide eller nått.. Använd senaste fraps och senaste windows movie maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Använd senaste fraps och senaste windows movie maker. Men han använder vegas 5.0 och jag gör också det.. btw så blir det bara sämre kvalite med windows movie maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Bra kvalitet = stora filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ska bli kul att se crEjbi's framtida filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts