Ronin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ärligt crEjbi... ... filmen var extremt identisk till den förra. - Samma mängd effekter, om inte mer. - Inte alls mer stunts än förra filmen och stuntsen var inget "wow" heller. - Exakt samma musik. Men kvaliteten var inte att klaga på. Ow, och en sak till, när man säger: "använd mindre effekter"... ... i ditt fall så ska man inte använda effekter alls. Du missbildar ju filmen med dem. Annars var den vell okay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Klicka på download sen väljer du server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Klicka på download sen väljer du server Ingorerar du recensionerna, eller finns det någon annan anledning till att du bara kommenterar Azores inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ingorerar du recensionerna, eller finns det någon annan anledning till att du bara kommenterar Azores inlägg? Han tål vell inte kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag läser recensioner. Ska jag skriva på alla eller? "du har ju fel" eller? Jag tar åt mig fo sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag läser recensioner. Ska jag skriva på alla eller? "du har ju fel" eller? Jag tar åt mig fo sure. Du kan ju kommentera samtliga i ett enda släng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Han tål vell inte kritik Jag menade inget illa, men tar folk sig tid att skriva recensioner tycker jag att man kan vara snäll och skriva något om dem iaf. Recensioner är ofta inte bara en bedömning, de är även till för att ta åt sig tips och kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du kan ju kommentera samtliga i ett enda släng. Vill få lite fler först *fnIzz* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Filmen var OK men inte mer. 4/10 Förra filmen var mycket bättre. Men, du kan bättre crEjbi. Hoppas du lyckas bättre nästa gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 WAIT TIME: 1565 Years 187 Days 3 Min. haha lol, nepp filefront. Så länge väntar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Seriöst...har provat lite olika servrar nu.... Please wait while the download server is contacted... står på alla (i över 5 minuter vilkety ej behövs på andra filmer härifrån) förutom en där det står att filen inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Går inte ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Finns en piratebay: http://thepiratebay.org/details.php?id=3356062 Redigerad 14 juli, 2005 av crEjbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Finns en piratebay: http://thepiratebay.org/details.php?id=3356062 Reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Reported Ehhh?? Det där är ju inte wärez precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Tankar den bara för att den har bra kvalité =)) Lätt snyggt gjort ju, fast stuntsen var kanske inte så roliga. Redigerad 14 juli, 2005 av EmasXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Reported Varför ska man bli rapporterad för det där? Han har ju inte gjort något som är fel. Jag tror att moderatorerna bara blir irriterade på sådana onödiga rapporteringar, skärp dig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tpb gick mycke bättre.....@lindström: varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag får rapportera hur mycket jag vill, bara jag rapporterar mot saker som strider mot lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag får rapportera hur mycket jag vill, bara jag rapporterar mot saker som strider mot lagen. ...och det var det du inte gjorde. Denna gång stred det inte mot någon regel, därför behövdes ingen rapportering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts