crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Nu släpper jag min andra GTA: Sa film. Grand Stunt Auto. Jag har lyssnat mycket på kritik och tagit hänsyn till vad folk tyckt. Den här filmen är mer stunt orienterad är den första. Altså lite mindre effekter och mer stunts. Så tar er gärna tid att tanka den: http://files.filefront.com/Grand_Stunt_Aut...;/fileinfo.html Kan också säga att mer eller mindre alla stunts är in spelade på en dag. Eftersom många klagar på filefront så är jag tacksam om någon ev. kan sponsra med en bättre ftp. /MVH crEjbi Redigerad 13 juli, 2005 av crEjbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Laddar ner... Hur lång är filmen, den var då jävligt stor! 179Mb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Laddar ner... Hur lång är filmen, den var då jävligt stor! 179Mb! De reagerade jag också på.. Hur lång är den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 GAnska stor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är en ökning på runt 35mb från den första så sån jävla skillnad är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är en ökning på runt 35mb från den första så sån jävla skillnad är det inte. Hur lång är den här filmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men den borde inte vara över 50 megabyte! Kolla alla andra filmer i GTA SA stuntfilms topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Shit, den här filmen tar lång tid..! Har säkert laddat ner i 20 minuter nu. Endå är det 25 kvar :S Hur lång ÄR filmen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hur lång är den här filmen då? 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 5 min Upplösning då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Upplösning då? 1280x1024 med bitrate på 4000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 640:480 med bästa möjliga kvalitets val. Kvalitet gör halva filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 640:480 med bästa möjliga kvalitets val. Kvalitet gör halva filmen. Sant . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kvalitet gör halva filmen. Handlingen gör andra halvan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aja tanka den eller låt bli. Tror ni kommer hitta nått i den som ni gillar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aja tanka den eller låt bli. Tror ni kommer hitta nått i den som ni gillar iaf. Står nog över. Förstod ändå inte hur man tankar därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 En av dom sämre filmerna jag har sett ärligt talat! Redigering! Riktigt bra!Musiken -------------------Stuntsen! Bara krails och några kullerbyttor med bilarnaStorleken! Över 100Mb är för stort!Inga svåra stunts Totalt: Tyvärr, kan bara sätta 2/10 på filmen. Det behövs svårare och bättre stunts! Tips till nästa film: Det behövs svårare och bättre stunts! Dra ner på storleken, ingen vill tanka en stor fil, mindre fil = mer tittare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Står nog över. Förstod ändå inte hur man tankar därifrån. Nej det är ju riktigt svårt.. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Recension Stuntsen: 2/10 - Vissa bilstunts var okej, resten var bara onödiga och stunts som vem som helst kan göra. Redigering: 6/10 - Redigeringen var bättre än väntat. Största minuset här var att det blev lite för mycket effekter ibland. Musiken: 3/10 - Nej, inget vidare. Bildkvalité: 9,5/10 - Mycket bra. Slutbetyg: 3,5/10 - Det är ändå stuntsen som är det viktigaste och denna film saknade bra stunts, alltså lågt betyg. Redigerad 13 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej det är ju riktigt svårt.. LOL Ja det är de. Kanske ska försöka igen imorgon då det är ljusare, då det resulterar i en piggare Azore. Eller också kanske du vill hjälpa mig tanka den redan nu inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts