Didier Sachs Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag var och lekte lite sen så såg jag en tjej med en pil över huvudet, då gickjag fram till henne och då sa hon "i just devorsed (osäker på stavning) are you interessted?" Jag svarade positivt, och då stog det såhär "barbara is now your girl friend she will help you out of jail free" då tänkte jag , "soft" , nån mer som har haft henne som tjej.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Nej fan va häftigt!!! Jag hade en pistol i GTA igår nån mer som har haft det!! Redigerad 13 juli, 2005 av _EmiL_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag var och lekte lite sen så såg jag en tjej med en pil över huvudet, då gickjag fram till henne och då sa hon "i just devorsed (osäker på stavning) are you interessted?" Jag svarade positivt, och då stog det såhär "barbara is now your girl friend she will help you out of jail free" då tänkte jag , "soft" , nån mer som har haft henne som tjej.? Japp, det har jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kolla.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det här med flickvänner i San Andreas är något som typ hela forumet vet om, och det finns x antal trådar om det redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts