The Lithium Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Detta må låta väldigt oinelligent, men... Efter att ha läst igen och genomfört hela "Readme":n till Ocrams Map modden utan problem så stötte jag såklart på ett problem på slutet. (Annars skulle aldring denna tråd finnas). - add these lines to gta.dat IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL Jag har sökt överallt och hittar ingen fil som heter "gta.dat". Vilken menar han egentligen? Please help!! //Lith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Första försöket! SA mappen/data/gta.dat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Såhär ser hela mappen ut (print över hela) --> http://img.photobucket.com/albums/v605/The...rintscreen1.jpg Jag har lite svårt att fatta vilken fil jag ska använda, om den ens finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Dina ikoner har tydligen ändrats! Den heter iaf "Gta" öppna den med "Notepad" och klistra in dom där raderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Såhär ser hela mappen ut (print över hela) --> http://img.photobucket.com/albums/v605/The...rintscreen1.jpg Jag har lite svårt att fatta vilken fil jag ska använda, om den ens finns där Stäng av funktionen att dölja filändelser, den kan vara rätt jobbig ex. när man moddar. Filen gta är förmodligen gta.dat. Öppna den med anteckningar. Bah, jefla Mystic. Redigerad 13 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo, det blev lite problematiskt att öppna ett textdokument som en videofil... Fan va myko. Fattar inte varför datan kopplade så åt helvete konstigt! Aja, tack så mycket alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts