Guest Hockey_man Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan någon snäll person ge mig en Guide där man moddar bilar o motocyklar o allt i GTA SA på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 13 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 n00b! titta på de klistrade trådarna... Haha fan vad taskig du e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Haha fan vad taskig du e Han har ju rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Han har ju rätt! Men han behöver inte kalla honom n00b bara för att han gjorde fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men asså, guider till SA finns väl inte än eller?? Bara typ skinning osv osv etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men han behöver inte kalla honom n00b bara för att han gjorde fel. Jo det måste han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo det måste han Nej, det måste han inte, och han ska inte göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har då aldrig sett någon modding guide för nybörjare här på forumet. Finns det så får ni gärna länka. Annars så kanske det skulle varit en bra ide för någon som är bra inom modding, att göra en guide med bilder steg för steg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har då aldrig sett någon modding guide för nybörjare här på forumet. Finns det så får ni gärna länka. Annars så kanske det skulle varit en bra ide för någon som är bra inom modding, att göra en guide med bilder steg för steg Eller så går man in på google o letar guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 *Borta* Kom du på att det inte fanns något sådant bland de klistrade trådarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Kom du på att det inte fanns något sådant bland de klistrade trådarna? Jag [iRONI]ÄLSKAR[/iRONI] vissa MODERATORER Redigerad 13 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag [iRONI]ÄLSKAR[/iRONI] vissa MODERATORER Jag såg allt att du skrev Modelatorer innan du editerade. Jag [iRONI]ÄLSKAR[/iRONI] vissa medlemmar Nej men ärligt talat, vi kallar inte varandra n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag såg allt att du skrev Modelatorer innan du editerade. Jag [iRONI]ÄLSKAR[/iRONI] vissa medlemmar Nej men ärligt talat, vi kallar inte varandra n00b. HAHA, du är för go Men det finns ju massor av trådar om sånt här En om hur man gör skins här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allanidalen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag vill också veta hur man moddar till sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nu är det bara massa skitsnack här, är det någon som kan berätta hur man moddar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ska ni göra egna moddar eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nu ska jag skriva en liten lista på olika modifikationer! Om ni ska ändra texturerna, så ska ni: Texturera Ska ni ändra modellerna, så ska ni: Modellera Ska ni ändra main.scm, så ska ni: Koda Ska ni ändra texten, så ska ni: Texta Ska ni ändra något annat, så ska ni: Göra det! Easy as hell, End of Story! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nu ska jag skriva en liten lista på olika modifikationer! Om ni ska ändra texturerna, så ska ni: Texturera Ska ni ändra modellerna, så ska ni: Modellera Ska ni ändra main.scm, så ska ni: Koda Ska ni ändra texten, så ska ni: Texta Ska ni ändra något annat, så ska ni: Göra det! Easy as hell, End of Story! W0rd!W0rd!W0rd! så in åt skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Azore, såg att du har varit inne i vissa trådar här och styrt upp lite. TACK. Har inte varit så aktiv dom senaste två dygnen pg.a jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts