BloodLizard Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tjenare! Hur släpperm man lastbils släp??.. Om det går i såfall vilken knapp på PS2? Tackar! för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Det går inte tror jag Redigerad 13 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Enda sättet att få dom bort är att svänga skarpt så att dom far av... Tror inte att det finns en speciell knapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Hmm ok... jag har tästat det men det fungera inte fast det kanske bara var någon bug ska kålla igen Man Tackar iaf Redigerad 13 juli, 2005 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frågaren Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det går att släppa släppet på datorn är det Num 8 och Num 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det går att släppa släppet på datorn är det Num 8 och Num 2 Inte när man har en stor lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Titta, frågaren ger svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tjenare! Kan det vara så att man måste trycka ner två knappar på PS2 oxo? det kan ju inte vara så att det bara går och låssa på pc... det vore mysko tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tjenare! Kan det vara så att man måste trycka ner två knappar på PS2 oxo? det kan ju inte vara så att det bara går och låssa på pc... det vore mysko tycker jag Testa då.. ett PS2's kontroll har inte speciellt många knappar om gemför (stavning?) med PC's tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts