Bryngel Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 När jag ska göra uppdraget Fender Ketchup så kör CJ in i någon när han ska köra ut ur garaget och fastnar. Har någon haft samma problem, om vet ni hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Skippa cutscenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Samma sak händer för mig. @Benvit: Det går inte, det är ingen "skippnings-vänlig" cutscene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hur gjorde du Pico när den fastna? körde du bara om massa gånger tills det fungerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tryck på shift/f i slutet av in-game-scenen. Då kan du hoppa över. Det funkade för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tack så mycket det fungerade när jag tyckte på shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts