Elander Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Nån som kan ge en liten kvick guide till hur allt funkar? Typ kontroller, möjligheter och så... Du kan läsa på förstasidan om typ saker man gör...sedan det första du ska göra är att fixa kontrollerna i options..för det är extra saker där... OBS. Ni måste fixa console......det ser ni hur man gör på första sidan Servern är uppe om 5 minuter. NAMN: GTAsajten Lösenord:GTA Redigerad 14 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 10 minuter kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du kan läsa på förstasidan om typ saker man gör...sedan det första du ska göra är att fixa kontrollerna i options..för det är extra saker där... OBS. Ni måste fixa console......det ser ni hur man gör på första sidan Servern är uppe om 5 minuter. NAMN: GTAsajten Lösenord:GTA Konsollen har jag fixat.... Men jag kollar kontrollerna så får jag väl chansa sen då. Det blir svenska i chatten va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Konsollen har jag fixat.... Men jag kollar kontrollerna så får jag väl chansa sen då. Det blir svenska i chatten va? Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En sak till...jag är inte säker på att det blir lösenord..... men jag kickar alla som inte tillhört GTAsajten då. Om ni har ventrilo så kan ni gå in på denna: lindman.mine.nu och söka upp TSP*The arrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En sak till...jag är inte säker på att det blir lösenord..... men jag kickar alla som inte tillhört GTAsajten då. Om ni har ventrilo så kan ni gå in på denna: lindman.mine.nu och söka upp TSP*The arrow Vent-port? eller pass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men full. Skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcoh300 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför är jag bannad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men hur startar man spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför är jag bannad ? Oj fölåt....jag frågade Krax först om någon som inte var från GTAsajten var där så sa han dig Men asså vissa måste lugna ner sig och inte skjuta och döda så jävla mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför stack alla? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför stack alla? :'( Fråga inte mig....men jag stängde servern nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 MEN KAN INGEN BERÄTTA HUR MAN STARTAR SPELET HAR FRÅGAT 3 GÅNGER NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Varför stack alla? :'( Det var så laggit att man knappt kunde lira seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 MEN KAN INGEN BERÄTTA HUR MAN STARTAR SPELET HAR FRÅGAT 3 GÅNGER NU Du startar Steam, öppnar play games, går ner under "Third Party Applications" och där borde spelet ligga.... Förutsatt att du installerat det på rätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det var så laggit att man knappt kunde lira seriöst. Lira seriöst,så bara för att det laggar så ska alla springa runder och leka mördare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Du startar Steam, öppnar play games, går ner under "Third Party Applications" och där borde spelet ligga.... Förutsatt att du installerat det på rätt sätt. Men jag fattar knappt hur man instalerar Finns det nån guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Men jag fattar knappt hur man instalerar Finns det nån guide Du ska installera det i Steam-mappen. Typ C:/Program/Steam Sen startar du som jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Vent-port? eller pass? Port 3784 Inget pass.. det var jag som gav honom den servern innan Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Du ska installera det i Steam-mappen. Typ C:/Program/Steam Sen startar du som jag sa. Ok, tack Om det här funkar välsingnar jag dig Edit:Det funkar inte Jag välsignar dig inte Redigerad 15 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts