ZliPp Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Edit, någon annan får göra, får det inte o fungera :'( Redigerad 13 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Woohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Måste tanka detta. Imorn. Gnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Okej, ro hit en server så ska allt gå reeeal horrorshow. Kräver att Tobbetopptre är med också. =) Spelade nyss, askul. =) Jag skulle gärna skapa en server, men allt har en tendens att gå fittslem och hela rullan. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vet någon varför det inte fungerar? Fungerade när jag testade tidigare. Den kommer aldrig till internet, har skrivit sv_lan 0 i konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Spelade nyss, askul. =) Jag skulle gärna skapa en server, men allt har en tendens att gå fittslem och hela rullan. =/ Kan du inte lägga upp din pic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Spelade nyss, askul. =) Jag skulle gärna skapa en server, men allt har en tendens att gå fittslem och hela rullan. =/ Det där kommer från en moderator. Tokigt. Men nu ska jag sova på riktigt. Jag lovar. Gnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hahaha fan vad kul vi hade jag, elander och p-c-2 det blev uppror hela tiden men elander och jag styrde det rätt igen. Tom (en polisman) löpte amok så vi tog in honom på vatten och bröd. Tv-teamet ville ha en intervju men då flydde tom Ja det var svinkul när Tom pajade Melles tv affär så fick alla damp på han så frågade jag om han var ledsen så sa han: yes... (vi skämtade ju) (RP) så tittade han in mutt hörnet som han hade gjort hela tiden så vände han sig och tittade på mig och sa: Do you have a coke? asflabbade för det var så jäkla kul när han sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hej! Jag sätter nog upp en server klockan 20.00 Kom gärna in då Men om ni säger HÄR,på GTAsajten att ni ska vara med så om vi kommer upp i tillräckligt stor summa så kan jag göra en med password. JAG kickar alla som inte spelar RP Redigerad 14 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Im in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag kan inte se serverlist. Help. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nu måste man ju fan instalera HL2 igen. Säg vilken server jag ska gå in på sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag kan inte se serverlist. Help. :/ Asså....det är så att knappt ingen spelar det nu.... så jag sätter upp en server vid 20.00 som heter GTAsajten lösenord:GTA Ni måste spela RP...asså det är inget jävla slaktarspel menar att finns inga servrar uppe så ofta..så det är inget fel med att inga servrar syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Asså....det är så att knappt ingen spelar det nu.... så jag sätter upp en server vid 20.00 som heter GTAsajten lösenord:GTA Ni måste spela RP...asså det är inget jävla slaktarspel menar att finns inga servrar uppe så ofta..så det är inget fel med att inga servrar syns. Gott, kommer då, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Bara 31 minuter kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Asså....det är så att knappt ingen spelar det nu.... så jag sätter upp en server vid 20.00 som heter GTAsajten lösenord:GTA Ni måste spela RP...asså det är inget jävla slaktarspel menar att finns inga servrar uppe så ofta..så det är inget fel med att inga servrar syns. Jag är på med. Ska försöka få igång skiten och bekanta mig med kontrollerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Detta blir kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag är också med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 20 minuter kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån som kan ge en liten kvick guide till hur allt funkar? Typ kontroller, möjligheter och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts