Elander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Är det någon som lirar modden till HL2, RPmod= Roleplaying mod? HÄR där kan du tanka det,men det är i beta stadiumet så det finns buggar och skit. Säg till om ni vill lira det med mig. för att det är typ FÅ människor som lirar det så det är aldrig någon server uppe typ. MEN DET E SVINKUL! Jag tog denna texten av Jojje,hoppas det gick bra Om man är Combine: -har man en egen Scanner -kan man få sin scanner att inspektera folk, flyga dit du pekar, etc. -har man lite bättre vapen än Rebel -arrestera Rebeller -om de gjort ett grovt brott kan de få dödsstraff och man får äran att göra slut på dom (beroende på serverns regler) Om man är Rebel: -kan man äga hus -låsa och låsa upp dörrarna på sina hus -äga bilar -låsa och låsa upp bilarna man äger -kan man döda folk -kan man vandalisera(slå på rutor dörrar osv.)(man blir troligen arresterad, beroende på serverns regler) ____________________________________- Eftersom det är klurigt att få in consolen till detta som vissa inte vet så ska jag skriva hur man gör: Du lägger ut den på skrivbordet som en genvän,sedan högerklickar du på den och tar inställningar.Där finns olika delar så i den du kommer in i ska det stå såhär t e x: D:\SPEL\Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 320 -game "d:\spel\valve\steam\SteamApps\SourceMods\rpmod" såhär står det när du kollar nu så sen ska du lägga in -console på slutet så ser det ut såhär: D:\SPEL\Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 320 -game "d:\spel\valve\steam\SteamApps\SourceMods\rpmod"-console Du har consolen för att t e x betala för möbler,bilar,ström och sådant(olika från olika servrar) Så säg till om ni vill lira så sätter jag upp en server Redigerad 13 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har en server uppe RPmod. come in and play heter den. jag är där och en annan. P-C 2 kommer också in, kom in du med om du har lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Ni lirar med "RPMod v1.1 small update" va? Aja, tankar, om servern är kvar så kommer jag nog in om några minuter. edit, måste uppdatera skiten! Redigerad 13 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ni lirar med "RPMod v1.1 small update" va? Aja, tankar, om servern är kvar så kommer jag nog in om några minuter. edit, måste uppdatera skiten! Vi stängde den innan,för alla gick in på en annan. En sak jag stör mig på är när folk inte kan spela role playing...dom bara springer runder och dödar och så, SKITSTÖRANDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 När jag kör så laggar det jättemycket Eller så var det servern som jag körde på som var dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 När jag kör så laggar det jättemycket Eller så var det servern som jag körde på som var dålig Vad var det på servern,asså körde folk seriöst eller så?? för då kanske du och jag spelade på samma. jag heter Nessaja där. Men det är BETA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Första gången jag körde så va jag combine och jag tänkte: "Sweet, jag dödar en rebell". Jag springer fram till första bästa och skjuter lite. "Hmmm" tänker jag. "Människan dör ju inte" så då kastar jag in en granat och människan flyger lite. Då säger nån: "Why did you do that?" då märkte jag att jag hade dödat en bartender . Det verkar vara en rolig mod med för små banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Låter roligt, men har inte testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Är alla versionerna beta? Hur spelar jag? :'( Redigerad 13 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ska fan installera HL2 för den här, låter ju buskul att vara Combine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Är det bara för mig länken i första inlägget inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Är det bara för mig länken i första inlägget inte funkar? Funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Är det bara för mig länken i första inlägget inte funkar? Antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Någon som vill lira om en stund? btw, finns ett lättare sätt att få fram konsollen på, höger klicka på half life 2: deathmatch, sen på properties, sen på launch opitions, skriv där -console, klicka på ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag vill också spela! :'( Nån får skicka installationsfilen över msn. Förutsatt att den inte väger några hundra megabyte då.. Plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Ska installera HL2 nu... Ska vi alla lira på samma server? =) Jaa! Redigerad 13 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ska installera HL2 nu... Ska vi alla lira på samma server? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hahaha fan vad kul vi hade jag, elander och p-c-2 det blev uppror hela tiden men elander och jag styrde det rätt igen. Tom (en polisman) löpte amok så vi tog in honom på vatten och bröd. Tv-teamet ville ha en intervju men då flydde tom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Hahaha fan vad kul vi hade jag, elander och p-c-2 det blev uppror hela tiden men elander och jag styrde det rätt igen. Tom (en polisman) löpte amok så vi tog in honom på vatten och bröd. Tv-teamet ville ha en intervju men då flydde tom Haha jo det var mkt kul. Edit: Fast det lite laggigt =P Redigerad 13 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Okej, ro hit en server så ska allt gå reeeal horrorshow. Kräver att Tobbetopptre är med också. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts