yoda Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag ändrade ingrams eller "uzi" som många säger... jag bytte färg till guld (gul) men när jag testar dom i spelet så är dom osynliga (inte ens ngn bild på vapnet) jag gör Attachments på min modade txd vad är fellet ngn som hadde samma problem och löste det så säg gärna hur stort tack till den som hjälper mig i förskot förlåt om min svenska e litte dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ser att 3st har laddat ner min txd men ingen svarat... det här ärr till gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du behöver inte dubel posta dom postar när dom känner för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du e litte sur på mig eller men du som e så jövla skön på vapen modding borde väll kuna hjelpa mig pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts