kuken Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Finns de nåt mc gäng i sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej, och varför skriver du inte denna i SA-delen av forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Beror på vad man kan kalla mc-gäng. Ibland kan man se ett gäng knuttar åka runt i San Fierro bl a, men om man kan kalla det mc-gäng vet jag inte. För övrigt så har detta inget med modding att göra, i alla fall inte vad jag kan se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Han kanske tänker göra ett eget på något sätt om han får svaret nej....det vet man ju aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Han kanske tänker göra ett eget på något sätt om han får svaret nej....det vet man ju aldrig. Kanske det. Men det är i alla fall en fråga som platsar bättre i SA-forumet. Men om han därimot hade frågat om det finns någon mcgäng-mod så hade den passat bra här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Detta e modding forum FFS! (reported) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kanske det. Men det är i alla fall en fråga som platsar bättre i SA-forumet. Men om han därimot hade frågat om det finns någon mcgäng-mod så hade den passat bra här. Hehe jag skojade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag hade tänckt å göra ett mc gäng men fan va ja HTAR DIG GRIM jag shiter i om jag blir banad men jag hatar dig pga du tror du e så jävla ducktig å då förstör du för ala andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag hade tänckt å göra ett mc gäng men fan va ja HTAR DIG GRIM jag shiter i om jag blir banad men jag hatar dig pga du tror du e så jävla ducktig å då förstör du för ala andra Mm men många tar nog dig seriöst med tanke på ditt namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts