rattmuffen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 *************SPOILERVARNING***************** Jag Har nyss klarat Las venturas jag gör uppdrag i los santos igen för CJ.. på uppdraget ska man göra inbrott på ett hangar fartyg och döda alla och sen stänga av nån SAT grejj sen tar man ett flygplan och sticker.. problemet är det att när jag åker iväg met flygplanet så kommer det 2 jaktplan som skjuter ner mig kan någon tipsa mig eller köra på min save Savefil finns att ladda ner här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Skulle vara bra om nån kunde göra uppdraget tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Skulle vara bra om nån kunde göra uppdraget tack Det kommer två stycken Hydror efter dig, ja. De är väl inte jobbiga? Jag blir aldrig nerskjuten av dem Har du testat att skjuta tillbaka på dem? En sak du kan göra är ju att använda ljusraketer när de skjuter missiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jaha hur skjuter jag dom LMB? förresten går planet sakta man kan inte gasa framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 .countermeasghdfghfghfgh (stavning?) avfyrar man med Alt... kan man visst... vinkla "jetstrålegrejjerna" med num 8 för att åka framåt och num 2 för att kunna hovra o så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja men kan ingen köra uppdraget har verkligen probs med uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja men kan ingen köra uppdraget har verkligen probs med uppdraget Men ska de vara så svårt ? Du tar planet, ändrar så att du åker framåt med "jetstreamen" med Num 8. Åk ifrån planena, vänd och åk emot planen. Sikta, skjut, två raketer på varje plan räcker. Sen gör du resten av uppdraget. Svårt ? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sikta, skjut, två raketer på varje plan räcker. För mig räcker 1 raket på varje plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 För mig räcker 1 raket på varje plan WOW kan du signera min mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
profilejohan Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag fick 4 plan emot mig kanske beror på att svårighetsgraden ändras beroende på hur bra man är de uppdraget va ganska lätt =) skjut ner dom bara =) och sen ska du förstöra 3 båtar också..sen landa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ett tips när man ska få ner båtarna är att göra följande;Innan du startar uppdraget så hämtar du "Heatseeking RPG" finn på flygplatsen i SF jämten en Shamal som står till höger om startbanan mellan 3 dunkar och tar en helikopter och åker dit man gör det där uppdraget tror det heter "Los Desperados" när man ska jag en helikopter en bit och jaja... åker du dit och ta den Rpg, sen åker du tillbaka till flygplatsen och tar den andra igen, kan hända att du får åka runt lite och vänta...sen startar du uppdragetgör allt på hangarfartyget sen åker du iväg mot "Ödeflygplatsen/Verdan Meadows" landar och kör in med planet i det Stoooora hangaret och parkerar hoppar ut, går ut och vänta en 10sek, så har två av planen krashat, du tar fram Rpg´n och skjuter ner den sista, sen tar du jetpacken och åker bort till båtarna och tar fram Rpg´n igen och skjuter sönder alla, sen tar du jetpacken igen och åker tillbaka och hoppar in i Hydran och kör ut den till den röda markeringen det förenklar uppdraget ganska mycket tycker jag, innan jag kom på detta så gick det inte, men med detta fungerade det direkt Långt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts