alexzander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Blää... grönsaker(och frukt) smakar ju "rävjuck"!! men... kertshup är ju gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gurka och morot is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Njaa, beror på vad det är för nåra.. vote: ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote : ibland Gillar bara salladsblad och tomater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Gillar inte typ brocolli och sånt, men gurka, tomater och sånt är supergott *EDIT* Paprika, majs och morot är också supergott Redigerad 14 juli, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Morot, gurka, tomat, paprika och majs. Allt annat ska brinna i skärselden i all oändlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag älskar sallad. Inte röd eller vit eller svart (?) sallad, utan helt vanlig sallad. Sallad som har olika färger smaker blad. Grönsallad är inte blad. Grönsallad är vin för den fattige! För övrigt hatar jag tomater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gurka är gott, morot ibland, potatis, sallad och sånt går an. blä för avokoado och tomat.. och alla andra grönsaker. kött är gott. våga inte säga nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja, Grönsaker är manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gurka är gott, morot ibland, potatis, sallad och sånt går an. blä för avokoado och tomat.. och alla andra grönsaker. kött är gott. våga inte säga nåt annat. Potatis... är en rotfrukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .vote: Ibland gillar jag grönsaker har börjat äta lite grönsaker nu det på sistone.. aldrig ätit det innan.. är väl åldern som sätter sina spår :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En del grönsaker gillar jag men det är inte många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts