Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nå, gillar ni grönsaker eller? Jag älskar grönsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Beror ju på vilken grönsak det är, tomat är det vidrigaste man kan äta by the way.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Beror ju på vilken grönsak det är, tomat är det vidrigaste man kan äta by the way.. Ne tomat e gott Fast visst...alla tycker olika! Redigerad 13 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Grönsker gör maten godare... stora tomater är äckliga, cocktailtomater är goda gul paprika är godaste grönsaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Ja, Äter istället för godis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Älskar grönsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: älskar grönsaker speciellt apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Gillar bara vissa. Bambuskott, om det nu räknas Sallad, bara på hamburgare Gurka Tomater bara i ketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Ibland gillar jag grönsaker Beror på vad det är, vissa grönsaker älskar jag, och vissa kan jag bara inte få ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Grönsaker?? Du måste skämta. Du menar väl gröna saker? HATAR grönsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: älskar grönsaker speciellt apelsin Apelsiner e väll frukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Grönsaker?? Du måste skämta. Du menar väl gröna saker? HATAR grönsaker Det alternativet var om man inte vet vad grönskaer är för nåt och tror att jag menar grön"a"saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Röstade på fel. Min röst skulle gått till "ibland". För jag gillar bara vissa grönsaker som gurka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Måste bara påpeka detta: Grönsak: Växer i Marken Bär: Växer på Buske Frukt: Växer på Träd Men nuförtiden är det såhär: Grönsak: Äts till Mat Bär: Är Små Frukt: Är resten av det Ätbara grönsakerna Men av alla dessa olika Frukter o sånt så är Vindruvor godast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det alternativet var om man inte vet vad grönskaer är för nåt och tror att jag menar grön"a"saker Skiter jag i.. fanns ju inget "jag hatar grönsaker o alla grönsaker borde förbjudas o dom som finns borde förstöras" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Skiter jag i.. fanns ju inget "jag hatar grönsaker o alla grönsaker borde förbjudas o dom som finns borde förstöras" Nej men det fanns "Usch fyfan grönsaker, stinker råtta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej men det fanns "Usch fyfan grönsaker, stinker råtta" Men ja tycker varken att råttor stinker eller att grönsaker luktar råtta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Apelsiner e väll frukt? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Ja, det går och äta och är rätt gott också De mesta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja jag älskar grönsaker men jag är inte vegetarian för det. Vill gärna ha det på tallriken när jag äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts