OntiX Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Medverkande: Okänt Titel: Passe Fick Blå gjordes: 12/7 2005 Betyg: Okänt Ner laddning: http://files.filefront.com/Passe_Fick_Bl/;...;/fileinfo.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Skiten funkar inte (jag menar själva nerladdnings, skiten inte filmen) Men om det nu är en sån rolig film borde den postas i dagens LOL, Jag ser att du är ny också... (så jag är inte förvånad att du gör ny post, men tänk på det nästa gång ) Redigerad 13 juli, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Filmen är ganska bra Men Ljudet är inte så bra :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 We has teh 1337 Musik, Film & Grafik-ph0rum foer dte här. Alternativt Dagens lol, då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 AKTA DET KOMMER EN 2a om några dagar!!!!! DET ÄR DEN ANDRA FILMEN I TRIOLOGIN OM CP O KERSTIN ORVAR! Den heter Azzarz Kazzar och är ungefär 10-15min vi ska försöka fixa bättre musik o bild! BTW SKRIV KRITIK FÖR FAN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Orka stora bokstäver, du tas mindre oserriös om du skriver korrekt. posta i dagens lol istället Redigerad 31 juli, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts