Blue Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Okej, jag blir galen. Min lillebror fick GTA vice city till ps2 i dag och jag har försökt fixa in lite fusk åt han men det funkar inte. Fusken jag trycker in kommer från gtasajten.com. Det händer tamej f*n inte ett sk*t. hehe. Men jag har inte tryckt in fel eftersom flera personer försökt. Vad gör jag som är så feeeeeel. Det kommer inte upp någon cheat activated heller. Snälla gör min lillebror glad. Mvh Blue och Green (lillebror). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Passar bättre i Vice City-forumet. Flyttar den därför dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Varning eller banning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Varning eller banning? Vad syftar du det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det händer tamej f*n inte ett sk*t det plus att topicen först skrevs i SA forumet. han svär även i titeln. ...enligt mig räcker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Han gjorde särkert ett misstag och han censuerade svordomarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 -.- Aja antar att om man får prata om spel man hittar i buskar kan man väl få skriva censurerade svordomar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 -.- Aja antar att om man får prata om spel man hittar i buskar kan man väl få skriva censurerade svordomar... Vad får dig att tro att han har hittat det i buskarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad får dig att tro att han har hittat det i buskarna?? Vad snackar du om nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad snackar du om nu då? Antagligen detta som du skrev. "-.- Aja antar att om man får prata om spel man hittar i buskar kan man väl få skriva censurerade svordomar... " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aaaa......men jag sa aldrig att han hittat något i en buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aaaa......men jag sa aldrig att han hittat något i en buske. Nix, det sa du aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det va det jag menade......Lås tråden eller ngt den verkar ju ej leda någon vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det va det jag menade......Lås tråden eller ngt den verkar ju ej leda någon vart. Om jag ändå kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan du inte det?.....du e bara moderator i SA-delen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan du inte det?.....du e bara moderator i SA-delen eller? Tyvärr ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men ta fusken fårn fuska.se eller något Dom här värkar ju inte kunna hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Säker på att du skriver dem rätt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Säker på att du skriver dem rätt också? Jag tror inte att både han och hans kompisar skriver fel kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag tror inte att både han och hans kompisar skriver fel kod. Nej, kanske inte. Men vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts