rattmuffen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har nyss klarat las venturas jag är på ett uppdrag man ska in på en båt och döda massa millitärer där sen ska man ta ett flygplan och åka därifrån problemet är det att när jag åker iväg blir jag jagad av jaktplan osså dör jag kan nån hjälpa mig/köra på min save tack på förhand ge gärna lite tips Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 SVAAARAA !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 SVAAARAA !! Sådär kommer folk inte svara dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du får lugna dig tills du får svar! Iof kommer du inte få svar för huvudtaget i den här tråden då den nu kommer låsas pga att det finns en spoiler som du struntat att spoilervarna över. Egentligen ska jag ge dig en varning också men jag ger dig en chans att skärpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts