holymakaroni Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En gång när vi skulle köpa öl av en kille så var de slut då köpte vi whisky.. de va la rätt gött me cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inte smakat skiten och kommer förmodligen aldrig att göra heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MultiplyO Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Whiskey är nog bland det godaste man kan dricka vad gäller alkoholhaltiga vätskeblandningar men det är inget fyllevirke, för dyrt helt enkelt, men om man kommer över ett par flaskor så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 JAA Det är gott Whisky tycker jag är lite godare än Whiskey, men man ska absolut inte blanda den med något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inget jag är så förtjust i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Aldrig smakat whisky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ojoj, hittade lite William Grant's i matkällarn, skotsk whiskey. Det var gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det smakar skit. Fyfan, fattar inte hur folk får ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Whisky smakar trorrt.. eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Whisky smakar trorrt.. eller nåt... Det är det som är grejen. En torr och mustig whiskey. Finns redan så mycket annat blaskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Smakar det som kommer ur hundars arsle, men jag dricker en litet whisky glas om jag är förkyld, då jävlar blir man bra fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 En skotsk whiskey.. som stellhell sa ska vara torr och mustig.. Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det gar om det bjuds pa men jag skulle aldrig kopa det sjalv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Bleh det smakar skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ja det är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det är rått gott i små mängder speciellt när det är kallt ute =) värmer fint =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är det som är grejen. En torr och mustig whiskey. Finns redan så mycket annat blaskigt. Usch.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts