Jump to content

Whisky!

Stoffe
 Share

121 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Whiskey kan vara ganska gott men det är inget man ska dricka sig berusad på (för dyrt för att slösa med!) det passar bättre till högtider eller så. Min favorit är Famous Grouse, från Skottland, som är ganska söt. Jag brukar köpa med nån flaska hem när jag har varit i Tyskland eller nåt annat billigt land

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en snappsflaska Jaegermeister av farsans kompis, som jag blandade med cola och drack :D

Vote: ja, det är gott

Ursäkta?

Är du en idiot?

Du fick en "snappsflaska"(30cl skulle jag förmoda) med Jägermeister som du blandade med Coca Cola.

Var i den meningen finner man Whiskey någonstans?

Jägermeister är en förtrollande dryck. Förväxla den inte med Whiskey för då åker du på smäll. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En van Jägermeister drickare har Whiskey till förfest och Jäger till efterfest u know. :)

Man måste absolut inte tycka om whiskey bara för att man gillar jäger...

Jägern ska finnas i pluntan i innerfickan och följa med vart man än går...

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta?

Är du en idiot?

Du fick en "snappsflaska"(30cl skulle jag förmoda) med Jägermeister som du blandade med Coca Cola.

Var i den meningen finner man Whiskey någonstans?

Jägermeister är en förtrollande dryck. Förväxla den inte med Whiskey för då åker du på smäll. :P

Aja, drack lite som jag inte blandat med cola, och i skolan på en lektion när vi snackade alkohol sa läraren att Jaegermeister är sprit, jag vet inte :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor