StellHell Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Mums. En iskall wiskey. Finns det nått godare. Skottsk wiskey är godast. Dom vet vad dom gör. Amerikansk whiskey har en bittrare smak och är ganska torr tycker jag. T.ex. J&B. Vote: Gott som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Whiskey kan vara ganska gott men det är inget man ska dricka sig berusad på (för dyrt för att slösa med!) det passar bättre till högtider eller så. Min favorit är Famous Grouse, från Skottland, som är ganska söt. Jag brukar köpa med nån flaska hem när jag har varit i Tyskland eller nåt annat billigt land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Aldrig smakat wiskey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Smakade av misstag förut, lång historia men det är inte helt fel Vote: Ja det är gott Redigerad 14 juli, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kommer på mail nu. The Dude: Den här skräpsorten var det Borde vara olagligt med sån där villaolja, fyfan. Men vad konstigt, den är ju för fan japansk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Uuuurk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är väl drickbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Bättre än vodka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Haha! Så dålig vote man kunde rösta på då! Jag är helt dum i huvet och bör ta livet av mig! vote: aldrig smakat Redigerad 14 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men vad konstigt, den är ju för fan japansk... Äsch, ja valde bara en dyr sort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fick en snappsflaska Jaegermeister av farsans kompis, som jag blandade med cola och drack Vote: ja, det är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fick en snappsflaska Jaegermeister av farsans kompis, som jag blandade med cola och drack Vote: ja, det är gott Ursäkta? Är du en idiot? Du fick en "snappsflaska"(30cl skulle jag förmoda) med Jägermeister som du blandade med Coca Cola. Var i den meningen finner man Whiskey någonstans? Jägermeister är en förtrollande dryck. Förväxla den inte med Whiskey för då åker du på smäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jägermeister är underbart, men det är inte whiskey och man sabbar inte underbar jäger med cola Redigerad 14 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote : Null Vote.... Eftersom alternativet "Sådär" inte fanns med Går väl och dricka ibland.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jägermeister är underbart, men det är inte whiskey och man sabbar inte underbar jäger med cola En van Jägermeister drickare har Whiskey till förfest och Jäger till efterfest u know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) En van Jägermeister drickare har Whiskey till förfest och Jäger till efterfest u know. Man måste absolut inte tycka om whiskey bara för att man gillar jäger... Jägern ska finnas i pluntan i innerfickan och följa med vart man än går... Redigerad 14 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Då vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ursäkta? Är du en idiot? Du fick en "snappsflaska"(30cl skulle jag förmoda) med Jägermeister som du blandade med Coca Cola. Var i den meningen finner man Whiskey någonstans? Jägermeister är en förtrollande dryck. Förväxla den inte med Whiskey för då åker du på smäll. Aja, drack lite som jag inte blandat med cola, och i skolan på en lektion när vi snackade alkohol sa läraren att Jaegermeister är sprit, jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Aldrig smakat, är nykterist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jägermeister är en förtrollande dryck. Förväxla den inte med Whiskey för då åker du på smäll. Ska du slå honom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts