Matteus Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är inte speciellt gott men inte heller särskilt äckligt. Null vote for me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Nej, det smakar bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag tycker det är rätt gott, har en flaska här på rummet faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Mmm... whiskas. Jaha, whisky? Jamen det är också gott. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Och så har jag gjort en högtalare av ett Glen Morangie-rör, jätteful är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Svider i munnen. som öl. usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Ja, det är gott. Är det bara för att du har kommit hem från Skottland som du fick denna poll idèen? Ja, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja, faktiskt. Kunde tänka mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Whisky är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Bättre än vodka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan förresten säga att det är skillnad på whisky och whiskey. Whisky är skotskt och Whiskey är irländskt... Sen så har jag varit på whisky-distilleriet Edradour. Det är det minsta lagliga distilliriet i Skottland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Orka whisky, liksom... Min morfar, i vilkens hus jag just nu befinner mig, dricker whisky. Han blir rolig då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Vettefan om jag smakat men det tror jag... Vafan är Wild africa för något? den är god EDIT : det var visst likör .... Redigerad 13 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Smaken är vidrig Ungefär som att vrida ur en luffares pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Smaken är vidrig Ungefär som att vrida ur en luffares pung. Haha ägzorz på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är ju sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Smaken är vidrig Ungefär som att vrida ur en luffares pung. Äh då måste det varit nån dålig sort för det smakar verkligen inte vidrit. Var tvungen att smutta lite för att känna efter.. ur min mindre diskreta fickplunta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vet inte om jag smakat. Kanske, kanske inte liksom. Någon får faxa över en flaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kommer på mail nu. The Dude: Den här skräpsorten var det Borde vara olagligt med sån där villaolja, fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Vad är whisky/Jag är helt dum i huvet och bör ta livet av mig. bara för at tdet lät så kul men ja det smakar skit men om jag ska bli full så e det bara o halsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts