Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Undrar bara varför alla blir så arga när de får ny sida? Senaste halvåret har jag sett många som "lackar" för att de får ny sida, Why is that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag tycker det är lite personligen om t.ex skriver "han ovanför mig^" eller någe sådant så blir det lite jobbigt, men personligen tycker jag ´bara ett det är kul att skriva "usch och blää för ny sida" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aldrig sett det (bara sett dem som påpekat det men aldrig ngn som sagt något illa om det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag vill vara i mitten av en sida så att det inte är så många som ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 19 juli, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tyvärr är dom flesta som startar nya sidor n00bs, vilket förklarar varför alla hatar dom. Rekommenderade sidor: HTML Hell W3Schools HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tyvärr är dom flesta som startar nya sidor n00bs, vilket förklarar varför alla hatar dom. Rekommenderade sidor: HTML Hell W3Schools Hm, du missuppfattade nog det där lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tyvärr är dom flesta som startar nya sidor n00bs, vilket förklarar varför alla hatar dom. Rekommenderade sidor: HTML Hell W3Schools Trött Xogede? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag vill vara i mitten av en sida så att det inte är så många som ser det Såå. Varför är du äns medlem här om du inte vill att någon ska se vad du har skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Såå. Varför är du äns medlem här om du inte vill att någon ska se vad du har skrivit? Man vill ju inte att alla i hela världen ska se det, men halva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Trött Xogede? Kanske, det var ju trots allt halv ett på natten här i Ryssland... *borta* Redigerad 19 juli, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kanske, det var ju trots allt halv ett på natten här i Ryssland... Men jag fattar inte, vad har jag gjort för fel? Tråden handlar om topicsidor och du snackar om websidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts