PluOntS Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Undrar om det är någon här som antingen sjunger solo som artist eller har ett eget band? Kanske skriver egna låtar m.m? Själv har jag skrivit en egen låttext som inte har någon musik än. Men jag jobbar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag lirar gura....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nope, inget. Kan keyboard/synth, och har gjort ett antal flummiga låtar, men jag spelar inte seriöst i nåt band eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 För ert eget bästa så ska ni vara glada att jag inte försökt mig på något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) ***** Redigerad 13 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Spelar bas och sjunger i ett band för tillfället.... har även spelat tummor och gitarr....är för övrigt helt själv lärd gitarrist/basist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Solo (se TPB länken i min sign) ""BigBeerBoy" : This .torrent file has been created with a broken tool and has incorrectly encoded filenames. The names used may still be correct." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ska starta ett band med några vänner, ska antagligen spela bas eller sjunga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag spelar gitarr och har mängder med påbörjade låtar men jag blir aldrig nöjd med dem så jag börjar alltid på en ny låt innan jag är färdig med en gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag spelar gitarr och har mängder med påbörjade låtar men jag blir aldrig nöjd med dem så jag börjar alltid på en ny låt innan jag är färdig med en gammal. Samma ska med spelen jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag spelar bas i två band, men spelar även Trummor piano och gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag spelade i ett band men vi la ner sen e d nog på gång ett powermetalband me några polare P.S. jag lirar gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ska starta ett band med några vänner, ska antagligen spela bas eller sjunga... Varför inte båda? Tom Araya style . Jag har inte med i nåt band eller så och jag spelar bara lite gitarr och bas. Inte tillräckligt bra. Men jag skulle nog kunna lära mig en låt om jag hade bättre bas. Tänkte lära med "Before I Forget" men man ska ha 5-strängad bas för den... Även ifall man bara använder dom två översta strängarna. Man kan ta dom 4 översta strängarna på den 5-strängade och byte ut dom mot strängarna på en vanlig bas. MEN jag har inte sådana strängar. Och jag orkar inte fråga pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Spelar trummor i ett band och sjunger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ska börja spela trumma i ett band vars sångare är en av min brors vänner. Det är skoj, om jag börjar så blir ålderskillnaden mellan äldst/yngst sju år :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts