Bjorneman Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är det nån som spelat miami vice? Vad tycker ni om det? Jag tyckte det var ganska bra egentligen. Lite för linjärt och jag klarade det på bara några dagar. Men grafiken var ju helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Väldigt dåligt, för att tala klarspråk. Det enda bra var att en trailer för säsong 1-boxen var med på skivan. Helt omöjligt att sikta/skjuta/gå, men det är ju kanske jag som sög också. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jepp, sämsta spelet jag nånsin spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Äckligt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja, kameran sög tills man lärde sig kontrollera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag har bara sett bilder, men dessa bilder jag såg tydde på dåliga animationer och kontroller. Är det så, är min tomte-instinkt korrekt eller bör jag straffas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag har bara sett bilder, men dessa bilder jag såg tydde på dåliga animationer och kontroller. Är det så, är min tomte-instinkt korrekt eller bör jag straffas? Din tomte instikt stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Din tomte instikt stämmer Wohoo! Eller, kan man "wohoo":a åt att ett spel är dåligt? ... Wohoo! Redigerad 15 juli, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts