snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 FINNS bara ett svar för mig och det är ati SÅ KLArT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 ATI... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 ATI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Fråga en hög ungar som inte kan nåt alls om saker som sitter inne i grafikkort om vilket de tycker är bäst, man kan inte tycka nåt är bäst, det är alltid det ena företaget som ligger före det andra i teknologi helt enkelt, och sen tävlar de emot varandra. Vilket är härligt, eftersom det leder till prissänkningar. Och hur kan man gilla ett grafikkort? Man har ett grafikkort och spelar, klart. Det är knappt nån skillnad på inställningar och drivrutiner, om nån överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag frågade bara vilka man själv tyckte var bäst och kalla inte mig för o kunnig om grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förut gillade jag ATI mer när det var 9xxx serien mot 5xxx serien. Nu gillar jag nVidia mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 ATI tror jag, är nöjd med mitt. Har iofs inte haft ett av de nya nVidia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 .nVidia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 ATi och det kommer nog hålla i sig också om nu inte nVIDIA mot förmodan skulle släppa ett kort som är värt pengarna. Det visar sig ju typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Fråga en hög ungar som inte kan nåt alls om saker som sitter inne i grafikkort om vilket de tycker är bäst, man kan inte tycka nåt är bäst, det är alltid det ena företaget som ligger före det andra i teknologi helt enkelt, och sen tävlar de emot varandra. Vilket är härligt, eftersom det leder till prissänkningar. Och hur kan man gilla ett grafikkort? Man har ett grafikkort och spelar, klart. Det är knappt nån skillnad på inställningar och drivrutiner, om nån överhuvudtaget. W00rd!!!!, Det är som att fråga vilket som är bäst av... ööhh, kommer inte på nått bra exempel... men så är det! Om ni frågar alla som svarar i denna tråd vilket grafikkort de har i sina datorer kommer svaret antagligen bli det samma! Redigerad 13 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag föredrar Ati.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Inte testat ATI, så nVidia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 ATI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Skiter i vad som sitter i datorn så länge det inte brinner eller gnisslar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 . nVidia Flyttar till allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Hmm, låt mig se nu, vad har jag själv för nåt grafikkort? *Kollar manualen*. Jag har ett nVidia. Då måste jag rösta på nVidia. Tack för mig. Redigerad 13 juli, 2005 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nvidia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 ATI själv äger jag ett: ATI X850XT 256 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts