p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Säger det engelska ordet med en svensk sifftra efter. Call of duty två t.e.x Vad menar du med en svensk siffra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Svenska.. man är svensk och inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hahaha! Konstigt ifall man säger "Två Fast Två Furious" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 För mig är det olika. Jag säger inte GTA Two utan jag säger GTA Två. Men jag säger Two Fast To Furious. Konstigt det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är väl kanske hur man hör någon säga ordet för första gången, så härmar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Säger som det står. Står det på svenska blir det svenska. Står det på engelska blir det engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är olika från film till film och från spel till spel. Exempel: Resident evil 0 uttalar jag "Resident Evil zero" Final fantasy VII uttalar jag "Final fantasy sju" Nej det skulle ju låta konstigt om man sa "Final Fantasy V-I-I" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är visserligen romerska siffror. VII betyder sju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Törminäjtårr tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Svengelska for tah wiiiin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är visserligen romerska siffror. VII betyder sju. Coolt att lyssna på en kille som säger ve-i-i... Hade varit hett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Säger allt übersvenskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Varierar. Ibland "svengelska" och ibland engelska. Ibland kan jag för skojs skull säga helt på svenska, typ "Värld av Krigskraft". Men det är bara för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts