Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote på svengelska.....säger ju namnet på engelska och siffran på svenska så. om man säger svenska då blir ju namnet svenska åxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Svengelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: På Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är olika från film till film och från spel till spel. Exempel: Resident evil 0 uttalar jag "Resident Evil zero" Final fantasy VII uttalar jag "Final fantasy sju" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Svenska, inte säger man GTA three? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag brukar säga det som låter bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Svenska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Battlefield två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 På svenska såsom Legenden om Zelda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Svenska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote på svengelska.....säger ju namnet på engelska och siffran på svenska så. om man säger svenska då blir ju namnet svenska åxå. Frågan var på vilket språk man uttalade siffran. Läs den första posten i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Svenska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Battlefield två. Inte Krigsfält 2. Vote: Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag säger siffran på svenska, förutom på Die Hard. Då säger jag "Die hard tree", alltså "Dö hårt träd", eftersom han i Kopps säger "tree", och det tycker jag är kul. Så det har jag anammat. Han är så söt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vote: på SVENSKA (aj aj aj min hals) Redigerad 14 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 -.svenska.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Man säger ju egentligen inte på svenska tex. nu är detta en film men. "2 fast and 2 furious" Man säger ju det på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 På engelska. Säger man siffran på svenska blir det ju automatiskt till Svengelska, och jag ogillar bonnlurkar som snackar svengelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts