Jocken Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 själv tycker jag att mafia är bäst. Det kanske är lite segt med bilarna men det är det ända. Det är stora och väl detaljerade banor, man kan skjuta sönder däcken och då måste man också skjuta på däcken och inte på fäljen som man kan i vc Det är mycket, mycket välarbetat över huvetaget. Man kan åka fast för flera saker som t.ex fortkörning, vandalisering, vapeninehav, om man bråkar med någon. och om vi säger att du åker fast för fortkörning så måste du gå ut ur bilen och prata med polisen och så får du lite böter. Sedan är det som jag tycker är bäst, att man måste tanka bilen vid bensinmackar ja körde i typ 2tim med samma bil och då var tanken knappt halvtom så det är såå äckligt verkligt. Om mafia skulle vara i vice city miljö så skulle det lätt slå vc och alla andra likande spel överhuvetaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jo... mafia har lungt bäst grafik, men vc håller längre, fler möjligheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 man skulle väll kunna tanka bilen i vice city åxå? men utan att det gör någon skilnad bara kostar pengar. jag har läst det nånstans. funkar dock inte vad jag ved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 VC äger! Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Mafia dödar! Men jag har ju inte spelat ett av de andra spelen. Om VC har lika roliga uppdrag som Mafia skulle det säkert vara kul. Om det är som i GTA3 " åk och hit" uppdrag så tycker jag att det låter tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyggaN Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Kan ju lova att det bästa spelet jag har spelat hittils är lätt GTA VC för man kan göra så mycket efter spelet...jag har inte testat mafia men det verkar jävligt fett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 ja ha heller inte testat Mafia, men jag ska nog köpa/testa det snart VICE CITY!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Jag har Mafia inklusive Freeride Extreme och alla bilar som jag har laddat hem :"> (Förlåt Hultan!) ´Men jag har tröttnat på det nu eftersom att det finns inte lika mycket att göra... Längtar till Gta vice city till pc föresten så här mycket ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts