Sniper Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Jag har gjort två Punisher T-Shirts. Dom som vill kan ladda ner den här, den finns INTE på GTAMods. En Vit, som ersätter White T-Shirt på Binco En Svart som ersätter Pro-Laps Blk T-Shirt The_Punisher_T_Shirts_1.ZIP Redigerad 12 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Här är en bild på den svarta, längre ner finns den vita. OBS! Den svarta och den vita Punisher T-shirtarna ser olika ut, inte bara Svart/Vit Redigerad 12 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Den svarta. Tycker att den svarta såg mest badass ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ta bort loggan på ryggen och gör om en hood tröja med samma märke ist... (Jag har en sån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Den svarta. Eftersom Punisher har en svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ta bort loggan på ryggen och gör om en hood tröja med samma märke ist... (Jag har en sån) Visst, ska försöka. (De där var mina första tröjor ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 De ser väldigt snygga ut båda två. Men den svarta var snyggare... Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 De var snygga båda två, men det svarta var snäppet snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja har gjort en Punisher hood nu!! Punisher Hood!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja har gjort en Punisher hood nu!! Punisher Hood!! Skulle gärna vilja se bild på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Skulle gärna vilja se bild på den. Här är bilderna! Redigerad 13 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) ... Redigerad 13 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts