Xemtoth Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Vart hittar jag stripp klubben Pig Pen..?? Gärna en karta, det vore ruskigt fint.. brukar gå till den men när jag väl vill till den så hittar jag inte den ruskigt irriterande.. Tacksam för svar.. edit: Klubben finns i Los Santos.. Redigerad 12 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Spara kartan vetja =P PP är utmärkt på kartan, kolla nere i hörnet på kartan i övre delen av Los Santos http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/grand_theft_auto_sa_secrets.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Spara kartan vetja =P PP är utmärkt på kartan, kolla nere i hörnet på kartan i övre delen av Los Santos *bild* Du är förjävla underbar! har letat som en sate efter den! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/grand_theft_auto_sa_vehicle_loc.png Du kanske vill ha bilkartan med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Tack!!! karterna var otroligt bra, sparade edit: Offtopic, Kan man få polis,medic o alla sånna suits utan att dejta alla brudar? edit2: Vart hittar jag käppen/Motorsåg/Kniv? (Lite frågvis :"> ) Redigerad 13 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tack!!! karterna var otroligt bra, sparade edit: Offtopic, Kan man få polis,medic o alla sånna suits utan att dejta alla brudar? edit2: Vart hittar jag käppen/Motorsåg/Kniv? (Lite frågvis :"> ) Käppen finns utanför varenda Victim-butik och motorsågen finns på byggarbetsplatsen bredvid garaget i SF! Kniven minns jag inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kniven får du av hororna.. stå o döda en massa horor så får du en kniv efter ett par stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Tack! Käppen är i ge-bort-till-flickvännen sloten va? edit: vart finns victim butiker? :"> Redigerad 13 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tack! Käppen är i ge-bort-till-flickvännen sloten va? edit: vart finns victim butiker?:"> En finns brevid Valet Parking i San Fierro(vid den stora penaktiga byggnaden) En I Nordöstra Las Venturas Och en vid den shopinggatan i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 En finns brevid Valet Parking i San Fierro(vid den stora penaktiga byggnaden) En I Nordöstra Las Venturas Och en vid den shopinggatan i Los Santos Säger mig mkt hittar inte så bra..haft spelet i drygt 2 veckor hittar inte motorsågen på arbetsplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Säger mig mkt hittar inte så bra..haft spelet i drygt 2 veckor hittar inte motorsågen på arbetsplatsen Det finns en motorsåg på tennis banorna i SF.. . Och så finns det är motorsåg mellan SF och LS vid sågverket.. omd du inte vet var så kan jag lägga upp en karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det finns en motorsåg på tennis banorna i SF.. . Och så finns det är motorsåg mellan SF och LS vid sågverket.. omd du inte vet var så kan jag lägga upp en karta.. Lägg upp karta, kan du oxo ringa in ett ställe i San fierro/Los santos där jag hittar en käpp och en Motorsåg? Ersätter käppen knife,katana,Baseball bat osv..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Nevermind, fixat allt nu, tack Redigerad 13 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts