Jump to content

Pig Pen?

Share

Recommended Posts

Vart hittar jag stripp klubben Pig Pen..?? Gärna en karta, det vore ruskigt fint.. brukar gå till den men när jag väl vill till den så hittar jag inte den >_< ruskigt irriterande.. Tacksam för svar.. :rolleyes:

edit: Klubben finns i Los Santos..

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!!! :) karterna var otroligt bra, sparade :lol:

edit: Offtopic, Kan man få polis,medic o alla sånna suits utan att dejta alla brudar? :)

edit2: Vart hittar jag käppen/Motorsåg/Kniv? (Lite frågvis :"> )

Käppen finns utanför varenda Victim-butik och motorsågen finns på byggarbetsplatsen bredvid garaget i SF! Kniven minns jag inte.... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger mig mkt :P hittar inte så bra..haft spelet i drygt 2 veckor ^_^

hittar inte motorsågen på arbetsplatsen :wub:

Det finns en motorsåg på tennis banorna i SF.. . Och så finns det är motorsåg mellan SF och LS vid sågverket.. omd du inte vet var så kan jag lägga upp en karta..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en motorsåg på tennis banorna i SF.. . Och så finns det är motorsåg mellan SF och LS vid sågverket.. omd du inte vet var så kan jag lägga upp en karta..

Lägg upp karta, kan du oxo ringa in ett ställe i San fierro/Los santos där jag hittar en käpp och en Motorsåg? Ersätter käppen knife,katana,Baseball bat osv..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor