Jump to content

Flyguppdragen

Recommended Posts

Jag är på ett uppdrag man ska in på millitärlägret i öknen och hämta nått chip jag klarar tyvär inte det jag kommer till man tar jet packet o åker ut från lägret men då blir jag skjuten av någon missil snälla kan nån spela på min save o klara det det är förövrigt ett jävligt roligt uppdrag så ni ångrar er nog inte tack på förhand.

Ladda ner savefilen Här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingen lust att klara nu, men ett tips är att efter du hämtat jetpackan, åk direkt ut över säkerhetsgallret, och ner på marken, och "dra" dig efter marken med jetpacken, det kommer att gå fort, det är som att du springer på marken, men du glider fram över marken. Missilerna kommer inte skjuta efter dig om du är på marken, då de bara reagerar på saker som flyger. Och det finns inga vakter som jagar dig, förutom dom innanför gallret och dom har ingen chans att komma åt dig bara du kommer utanför gallret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingen lust att klara nu, men ett tips är att efter du hämtat jetpackan, åk direkt ut över säkerhetsgallret, och ner på marken, och "dra" dig efter marken med jetpacken, det kommer att gå fort, det är som att du springer på marken, men du glider fram över marken. Missilerna kommer inte skjuta efter dig om du är på marken, då de bara reagerar på saker som flyger. Och det finns inga vakter som jagar dig, förutom dom innanför gallret och dom har ingen chans att komma åt dig bara du kommer utanför gallret.

Eller så stänger man av missilierna innan man drar därifrån :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor