Kiedis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Som sagt 2 snabba frågor. 1. jag har klarat bilskolan, med lite varierande resultat, hur ser man vad man fick som sammanlagt resultat...alltså, guld, silver eller brons. det stod driving skil + sen nåt mer som jag inte hann se. 2. När Cesar ringer och säger att några nissar lämnar San Fierro och man kan svara JA eller NEJ, är det ett måste att göra det eller är det bara ett sido uppdrag för att tjäna lite extra pengar på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 2. När Cesar ringer och säger att några nissar lämnar San Fierro och man kan svara JA eller NEJ, är det ett måste att göra det eller är det bara ett sido uppdrag för att tjäna lite extra pengar på eller? Japp. Lite extra money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 1. jag har klarat bilskolan, med lite varierande resultat, hur ser man vad man fick som sammanlagt resultat...alltså, guld, silver eller brons. det stod driving skil + sen nåt mer som jag inte hann se. Du ser vilket fordon som står parkerat utanför bilskolan. Super GT för brons, Bullet för silver och Hotknife för guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ok...tack bägge 2 för svaren...då fick jag nog brons i bilskolan, tur att man kan gå in och göra om dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts