Bubba Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Hej! Jag o min brossa har tänkt o köpa donkey konga 2, vad tycker ni om spelet är det kul? eller e det ett sådant spel man tröttnar på typ direkt?? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Här kan ni snacka om spelet............ Redigerad 12 juli, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag och några kompisar testade det i Game och dom tyckte att det var svinkul och ville inte sluta. Själv tycker jag att det var rätt skoj Typ det är inte som donkey konga 1 utan här är det som ett plattformsäventyp fast man använder trummorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Typ det är inte som donkey konga 1 utan här är det som ett plattformsäventyp fast man använder trummorna Jo, det är precis som Donkey Konga 1 fast i ny förpackning. Det spelet du tänker på är antagligen Donkey kong jungle beat Bubba: Mitt tips är att du och din bror struntar i att köpa varken Donkey konga, Donkey konga 2 eller Donkey kong djungle beat, och istället köper ett multiplayer-spel som ni kan njuta av tillsammans. Här är en lista på några bra och roliga multiplayerspel till GC: *F Zero GX *Super Smash bros Melee *Mario Kart double dash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Håller med Corleone. Köp åtminstånde F-Zero GX, otroligt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Donkey Konga 1 och 2 är nästan exakt likadana, det enda som skiljer de åt är musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hmmm... tack för svaren men man kan spela flera på donkey konga 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hmmm... tack för svaren men man kan spela flera på donkey konga 2 Man kan spela upp till 4 spelare, men jag vet inte på vilket sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts